کد خبر 764526
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
پایش

برنامه امشب پایش با موضوع تحلیل اقتصادی روز و بررسی مشکلات کسب و کار از ساعت 23 به روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در این برنامه ابتدا به تحلیل بازار و وضعیت اقتصای کشور مرور می شود و در ادامه در گفتگو با مسئولان، علت تخطی از بخشنامه های دولتی نقد خواهد شد.

بررسی بخشنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد عدم درج قیمت بر روی کالاها از جمله این موارد است. در بخش دیگر برنامه پایش و در ادامه مسابقه جوان موفق، سه جوان با حضور در استودیو این برنامه رموز موفقیت خود را در کسب و کار تشریح می کنند و با سایر نامزدها برای انتخاب جوان موفق مرداد ماه به رقابت می پردازند.

در بخش آخر نیز شاهرخ عباس زاده کار آفرین جوانی که در چندین حوزه اقتصادی فعالیت می کند، با حضور در استودیو پایش تجربیات موفقیت خود را در اختیار علاقمندان به کارآفرینی قرار می دهد. در سوال نظرسنجی برنامه این هفته نیز پرسیده شده است: از میان دو وزیری که تیم اقتصادی دولت را ترک کرده اند، عملکرد کدام را موفق تر می دانید؟ 1- علی طیب نیا، وزیر امور اقتصاد و دارایی 2- محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت. علاقمندان به شرکت در نظرسنجی می توانند عدد گزینه مورد نظر خود را به سامانه 30000111 ارسال کنند.


برنامه پایش با تهیه کنندگی محسن تربیت دوست کاری از گروه اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه شب ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداود اسفندیاری از این شبکه پخش می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس