کد خبر 76442
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۵

مدیر مسؤول حوزه نیوز نسبت به محل برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها انتقاد کرد و اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه در مصلای امام خمینی(ره) کار مناسبی نیست؛ زیرا برخی رسانه ها و مطبوعات حرمت این مکان مقدس را نگه نمی دارند.

به گزارش مشرق به نقل از رسا، حجت الاسلام حسن مولایی، مدیر مسؤول خبرگزاری حوزه نیوز در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها برگزاری نمایشگاه مطبوعات را در سال جاری مطلوب ارزیابی کرد.

وی افزود: خوشبختانه در سال جاری رسانه ها در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها حضور جدی دارند.

مدیر مسؤول خبرگزاری حوزه نیوز در خصوص محل برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: برگزاری نمایشگاه مطبوعات در مصلای امام خمینی(ره) کار مناسبی نیست؛ زیرا برخی رسانه ها و مطبوعات حرمت این مکان مقدس را نگه نمی دارند.

وی تصریح کرد: پخش برخی موسیقی در این مکان مقدس هرگز مناسب نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها نیست و رسانه ها باید حرمت این مکان را حفظ کنند.

حجت الاسلام مولایی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار ارتباط هر چه بیشتر روحانیان با مردم شد و اظهار داشت: از گذشته ارتباط روحانیت و مردم بسیار صمیمی و تنگاتنگ بود و باید همان نگاه را دوباره در جامعه زنده کرد.

وی یادآور شد: روحانیت نباید ارتباط خود را تحت شعاع ارتباط با دولت قرار دهد.

براساس این گزارش،‌600 نشریه و خبرگزاری در هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در فضای به مساحت نود هزار متر مربع فعالیت‌ها و برنامه‌ها خود را در معرض دید قرار داده اند.
این گزارش حاکی است،حدود‌80 پایگاه اطلاع رسانی برای نخستین بار در هجدهمین نمایشگاه حضور دارند.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها تا دهم آبان ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس