کد خبر 762722
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
سایه بان

محمدرضا جعفری جلوه؛ مدیر شبکه دو سیما به همراه جمعی از مدیران شبکه از پشت صحنه سریال «سایه بان» بازدید کرد.

به گزارش مشرق - محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما ضمن قدردانی و تشکر از تلاش‌های گروه سازنده، پیرامون روند ساخت سریال، مراحل پیشرفت قصه و ...با نوید و جمشید محمودی؛ تهیه‌کننده و امین تارخ یکی از بازیگران این سریال گفت وگو کرد.

مدیر شبکه دو با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کشور نیازمند تجربه کردن یک تحول بزرگ در عرصه‌های تولید و کار و صنعت است؛ تولید این گونه سریال‌ها را مثمر ثمر ذکر کرد و اظهار داشت: این سریال بر محور یک کارگاه درودگری و مبل سازی، انسان‌هایی فارغ از روزمرگی را تصویر می‌کند که اهل تلاش و غیرت و سختکوشی هستند. بنابراین تولید چنین مجموعه‌هایی با داستان‌هایی جذاب و تاثیرگذار می‌تواند فرهنگ پشتیبان تفکر سازندگی و تولید و سختکوشی در جامعه را نهادینه کند.

وی «سایه‌بان» را روایت یک قصه گرم از زندگی ذکر کرد که لبریز از غم‌ها و شادی‌هاست و با کار، تلاش، جوانمردی و همت شکل می گیرد.

جعفری‌جلوه در خصوص پیش بینی استقبال خانواده‌ها از این سریال  بیان داشت: من معتقدم با کشش و جذابیت داستانی موجود و واقع گرایی ملموس و نهفته در این قصه انشاالله مورد توجه گسترده مخاطبین قرار خواهد گرفت.

وی همچنین روند پیشرفت تولید سریال «سایه بان» را مثبت ارزیابی کرد و افزود: به همت برادران محمودی که تمامی تلاش خود را در روند تهیه و کارگردانی یک اثر تاثیرگذار به کار می گیرند و با تدارک و پشتیبانی صورت گرفته؛ در عین شتاب با دقت و قوت لازم پیش می‌رویم و امیدواریم در آذرماه و آستانه زمستان این سریال را به بینندگان شبکه دو سیما تقدیم کنیم.

در جریان این دیدار، چند پلان از سریال «سایه بان» در حضور مهمانان و عوامل فیلمبرداری شد که طی آن امین تارخ و مجتبی پیرزاده مقابل دوربین جمشید محمودی قرار گرفتند.

قصه سریال «سایه‌بان» با تکیه بر زندگی قشر کارگر، روابط، بیم‌ها و امیدهای زندگی آنها طراحی شده است. در خلاصه داستان به نویسندگی سعید دولتخانی و جمشید محمودی آمده: « سایه بان قصه زندگی امروز ما و شماست. دو رفیق که در منطقه‌ای کارگرنشین بزرگ شده اند، تا پای جان تلاش می کنند تا با امید چراغ خانه‌هایشان را روشن نگه دارند. ایستاده‌اند در مواجهه با سرنوشت سرکش. عشق و ایمان، خون می‌دود در رگ هایشان تا از پا نیفتند و دلخوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر؛ اما زخمی در راه است؛ زخمی که سنگ محکیست برای رفاقت دیرینه شان...»

سریال «سایه‌بان» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست و از بازیگران این مجموعه می‌توان به امین تارخ، آزیتا حاجیان، رویا تیموریان، بهزاد فراهانی، علی اوسیوند، پریوش نظریه، مجتبی پیرزاده، هستی مهدوی فر، محمد ولی زادگان،کاوه خداشناس، افسانه کمالی، حسام محمودی، خاطره حاتمی، افشین اخلاقی، سینا مهراد، المیرا دهقانی، زهرا بهروزمنش و ... اشاره کرد.

بخشی از عوامل این سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری (امیر موسوی)، طراح گریم (محمدرضا قومی)،  تدوین (سپیده عبدالوهاب)،  جلوه‌های ویژه بصری (علیرضا قادری اقدم)، مدیر صدابرداری (سعید بجنوردی)،  طراح صحنه (امیرحسین باباییان)،  عکاس (فتاح ذی‌نوری)، طراح لباس (مهرناز اکبری)، مجری طرح (شیما قنبری)، مدیر تولید (سامان شعشعه) و ... .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس