امیر حاتمی

سخنگوی فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس گفت: اعضای فراکسیون، حمایت همه‌جانبه خود را از برنامه‌های تقویت صنعت دفاعی اعلام و تلاش برای تقویت بنیه دفاعی، را از وزیر پیشنهادی دفاع خواستار شدند.

به گزارش مشرق، سیدمهدی مقدسی سخنگوی فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس با اشاره به نشست‌ امیر سرتیپ حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع ‌با اعضای فراکسیون دفاع مجلس اظهار داشت: گزینه پیشنهادی دفاع در جلسه ‌از مصوبه قاطع مجلس برای مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه تقدیر و تشکر کرد و گفت ‌مصوبه مجلس نشان داد هماهنگی و یکپارچگی ‌ خوبی‌ در نظام جمهوری اسلامی ایران ‌برای مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا وجود دارد.

وی با بیان اینکه امیر حاتمی از اقدام قاطع نمایندگان مجلس به عنوان ‌عصاره ملت ‌تقدیر کرد، افزود: وی دفاع و امنیت در جمهوری اسلامی ایران را بر مبنای مردم‌پایه دانست که نشان از عمق استراتژیک آن دارد.

مقدسی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی وزارت دفاع‌ با اشاره به سوابقش در نیروهای مسلح، تمام تلاشش را کمک به تامین ‌نیازهای کارکنان نیروهای مسلح اعلام کرد، ادامه داد: ‌امیر سرتیپ حاتمی اعلام کرد در مدت فعالیت در ستاد کل نیروهای مسلح شناخت مناسبی از خواسته‌های نیروهای مسلح به دست آورده ‌و در وزارت دفاع تلاش بر اجرایی کردن این درخواست‌ها داشته‌اند و ‌در چهار سال گذشته توانسته‌اند رضایت نیروهای مسلح در تامین تجهیزات دفاعی و افزایش کمیت و کیفیت محصولات به دست بیاورند و ان‌شاءالله این روند که در دوره وزارت سردار دهقان وجود داشت را با قدرت بیشتری ادامه خواهند داد.

سخنگوی فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس با اشاره به تدوین برنامه چهار ساله دوم وزارت دفاع ‌ادامه داد: امیر حاتمی اعلام کرد در ‌این برنامه‌ که با دریافت نظرات سرلشکر باقری ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح و سایر فرماندهان نیروهای مسلح اخذ شده و تمام نیازهای دفاعی برای تقویت بنیه دفاعی لحاظ  شده و برنامه‌ای جامع و کامل برای رفع درخواست‌های نیروهای مسلح است.

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی دفاع در این جلسه ‌یکی از اولویت‌های وزارت دفاع در چهار سال آینده را ارتقاء معیشت کارکنان نیروهای مسلح به ویژه بازنشستگان اعلام کرد و گفت تقویت صندوق‌های بازنشستگی نیروهای مسلح به عنوان اولویت در دستور کار وزارت دفاع قرار گرفته است.

سخنگوی فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس کاهش تولی‌گری وزارت دفاع در امور اقتصادی، توجه به بخش بهداشت و درمان کارکنان نیروهای مسلح، خدمات‌رسانی به مناطق محروم و عملیاتی، جانبازان و معسرین، ارائه خدمات ارزشمند و بلندمدت‌ به کارکنان نیروهای مسلح در طرح حکمت و سازمان اتکا و ... را از دیگر اولویت‌های وزیر پیشنهادی دفاع ‌بیان کرد.‌

مقدسی تصریح کرد: در این نشست اعضای فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس، حمایت همه‌جانبه خود را از برنامه‌های تقویت صنعت دفاعی اعلام کردند و تلاش برای تقویت بنیه دفاعی، صنایع موشکی، توسعه سواحل مکران، ساماندهی مشکلات معیشتی کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح و ... را از وزیر پیشنهادی دفاع خواستار شدند.

وی اضافه کرد: اعضای  فراکسیون دفاع مجلس همچنین از دستاوردهای ارزشمند صنعت دفاعی برای تقویت بنیه دفاعی  و پشتیبانی از نیروهای مسلح در طول ‌سالیان گذشته به ویژه در دوره وزارت سردار دهقان تقدیر کردند.

سخنگوی فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس یادآور شد: نمایندگان عضو فراکسیون دفاع مجلس همچنین با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند امیر حاتمی در ستاد کل نیروهای مسلح، حمایت همه‌جانبه و قاطع خود را از گزینه پیشنهادی وزارت دفاع اعلام کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    2 0
    جنبه بین المللی پیدا میکنیم و میتونیم راحتتر خرید کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس