رحمانی‌فضلی نمایه

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس درباره حضور وزیر کشور پیشنهادی کابینه دوازدهم در این فراکسیون گفت: رحمانی فضلی گفته است «با نمایندگان برای انتخاب استانداران هماهنگی صورت خواهد گرفت».

به گزارش مشرق، حمیدرضا حاج بابایی از حضور وزیر پیشنهادی کشور و وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خبر داد.

وی گفت: نمایندگان در این جلسه سوالاتی را در خصوص وزارت کشور مطرح کردند. سوالات حول محور جایگاه و اختیارات استان ها، تقسیمات کشوری و وظایف وزارت کشور و همچنین برنامه های وزیر برای مقابله با آسیب های اجتماعی بود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در ادامه گفت: وزیر پیشنهادی کشور با تاکید بر لزوم توجه به خواسته های نمایندگان برای حل آسیب های اجتماعی اعلام کرد، با نمایندگان برای انتخاب استانداران هماهنگی صورت خواهد گرفت.

نماینده مردم همدان با اشاره به حضور بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: خواسته های نمایندگان از وزیر پیشنهادی اجرای دقیق سند تحول بنیادین، حرکت بر اساس شاخص های برنامه ششم، توجه جدی به دانشگاه فرهنگیان، عدم خصوصی سازی در آموزش و پرورش، ارائه لایحه برای نظام رتبه بندی معلمان و همچنین آموزش و مهارت های فنی در آموزش و پرورش به دانش آموزان.

حاج بابایی گفت: تاکید نمایندگان بر این بود که وزرای دولت دوازدهم باید بر اساس برنامه ششم عمل کنند.

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام کرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را قبول دارد و اجرا خواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس