کد خبر 761774
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
صادقی

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که کابینه روحانی همتراز با مشی اعتدالی رئیس جمهور نیست.

به گزارش مشرق، محمود صادقی  با ارزیابی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در خصوص ترکیب سیاسی کابینه اظهار داشت: متاسفانه انتظار در روزاتخانه هایی که نشانه دار و نمادین هستند برآورده نشده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کابینه در حوزه های سیاست داخلی، فرهنگی و آموزشی منطبق بر انتظاراتی که 24 میلیون نفر به روحانی رای داده اند، نیست.

وی گفت: وزیر پیشنهادی برای وزات آموزش و پرورش از وزیر پیشین سطح پایین تری دارد و متاسفانه همچنان وزیر آموزش عالی معرفی نشده است، از سوی دیگر عیار اصلاح طلبی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کمرنگ شده و وزیر کشور ابقا شد.

صادقی با بیان اینکه مشی اعتدالی در دولت دوازدهم تقویت شده است، عنوان کرد: البته مشخص نیست چه تعریفی از اعتدال وجود دارد، برخی اعتدالی را حضور افراد منفعل می دانند و برخی اعتدالی را در نداشتن افراط و تفریط تعریف می کنند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر مشی اعتدالی را حضور افراد منفعل بدانیم، از این جهت کابینه دولت دوازدهم بسیار خوب بسته شده است و افراد با هر وضعیتی سازگار خواهند بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ترکیب کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت: ترکیب سیاسی وزرای پیشنهادی همتراز با مشی اعتدالی روحانی نیست و از این جهت کابینه ارتقای نداشته است.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    0 0
    عثلاه تلب طحوع عاور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس