جواد نکونام

دیدارهای هفته دوم لیگ دسته یک در حالی روز دوشنبه برگزار می‌شود که مربی سابق تیم ملی هدایت یک تیم از دسته اول را برعهده گرفته است.

به گزارش مشرق، هفته دوم لیگ دسته یک روز دوشنبه با انجام 9 دیدار برگزار می‌شود. در مهم‌ترین بازی هفته تیم نساجی مازندران میزبان تیم گل‌گهر سیرجان است. نساجی با مهدی پاشازاده تبدیل به یک مدعی شده است. گل‌گهر هم با وینگو بگوویچ از فصل گذشته یکی از مدعیان صعود است و تقابل این دو تیم و دومربی قرمز و آبی جذابیت این بازی را دوچندان می‌کند. بخصوص اینکه محرومیت تماشاگران نساجی هم تعلیق شده و فوتبالدوستان می‌توانند با حضورشان در ورزشگاه هیجان بیشتری را به این مسابقه منتقل کنند. نساجی هفته اول در بوشهر به پیروزی رسید و گل‌گهر هم در خانه مقابل اکسین متوقف شده است. 

در کرمان هم تیم مس میزبان تیم خونه به خونه است این مسابقه هم می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد مس هفته قبل در تبریز پیروز شد و خونه به خونه هم به یک مساوی مقابل مس رفسنجان قناعت کرده است. باید دید این تیم مازندرانی مقابل دومین تیم از کویر ایران چه نتیجه‌ای می‌گیرد. بخصوص اینکه جواد نکونام سرمربی این تیم شده است. کاپیتان و مربی سابق تیم ملی حالا حضور در لیگ یک را تجربه خواهد کرد. 

ملوان هم به مصاف تیم اکسین البرز خواهد رفت. ملوان با دست‌نشان برای لیگ برتری شدن تلاش می‌کند و این بازی هم جذابیت‌های خودش را برای فوتبالدوستان گیلانی خواهد داشت. 

نفت مسجد سلیمان که به یک برد پرگل مقابل ماشین‌سازی دست پیدا کرده این هفته باید به مصاف تیم صبای قم برود. دومین تیم لیگ برتری سقوط کرده مقابل شاگردان محمود فکری می‌ایستند. 

ماشین سازی تبریز هم اکنون باید در خانه به مصاف تیم فجرسپاسی شیراز برود تا شاید باخت سنگین هفته قبل را فراموش کند. 

تیم بلاتکلیف راه آهن که هفته گذشته با 10 بازیکن 4 بر صفر مقابل شهرداری ماهشهر شکست خورد اکنون به شیراز سفر کرده تا با برق جدید شیراز بازی کند. البته اگر پول سفر داشته باشد! 

برنامه هفته دوم لیگ دسته یک:


دوشنبه 23 مرداد 1396
صبای قم - نفت‌ م.سلیمان

ماشین‌سازی‌تبریز - فجر سپاسی

بادران تهران - ایران جوان بوشهر

مس رفسنجان - آلومینیوم اراک

مس کرمان - خونه به خونه

نساجی مازندران - گل گهرسیرجان

برق جدید شیراز - راه‌آهن

شهرداری ماهشهر - شهرداری تبریز

اکسین البرز - ملوان
تمامی دیدارها ساعت 18 آغاز می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس