کد خبر 761326
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
 خسارات سیلاب در شهرستان کلات

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با هشدار نسبت به وقوع سیلاب از وقوع بارش‌های رگباری در استان طی امشب خبر داد.

به گزارش مشرق، علی اصغر احمدی اظهار داشت: از امروز تا دوشنبه 23 مرداد در ساعات بعدازظهر و شب شاهد ناپایداری‌هایی به شکل افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد در دامنه‌ها و ارتفاعات استان خواهیم بود.

وی افزود: بدلیل وقوع بارش‌های رگباری به‌صورت نقطه ای و محلی احتمال جاری شدن روان آب و سیلاب در این مناطق وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران از مسافران و مردم استان خواست تا درهنگام تردد درمحورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان و درهنگام شب و بارندگی، ضمن رعایت نکات ایمنی وکسب اطلاعات از مسیر، طی طریق کنند.

وی گفت: با توجه به پیش بینی بارش‌های رگباری و وقوع رعد و برق در دامنه‌ها و ارتفاعات استان از برپایی چادر، کوه پیمایی، طبیعت‌گردی، اقامت و تردد در فضاهای باز خودداری شود.

 احمدی با بیان اینکه با توجه به امکان بالا آمدن آب و طغیان رودخانه‌ها از توقف و اقامت در بستر و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها جداً خودداری شود، افزود: دامداران و ساکنان بومی در هنگام وقوع رعد و برق و بارش‌های رگباری نکات احتیاطی و ایمنی را رعایت و دام‌های خود را در مناطق امن نگهداری کنند.

وی افزود: به تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط و نیروهای امدادی و خدماتی توصیه تا ضمن آماده‌سازی تجهیزات و ماشین آلات امدادی، آمادگی لازم جهت هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی همچون گذشته را داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس