کد خبر 760257
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
عملیات حشدالشعبی

«الحشد الشعبی» عراق امروز در بیانیه‎ای وقوع هرگونه حمله به گروه‌های زیر مجموعه خود در خاک عراق در غرب الانبار را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، نیروی «الحشد الشعبی» عراق امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه‌ای وقوع هرگونه حمله به گروه‌های وابسته به خود در غرب الانبار را تکذیب و اعلام کرد که اتفاقاتی که اخیرا رسانه‎ها در این خصوص مطرح کردند، در خارج از مرزهای عراق رخ داده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی السومریه عراق، «الحشد الشعبی» اعلام کرد که « نیروهای مسلح و قهرمان الحشد الشعبی به پیروزی‌های بزرگی در نبرد با تروریسم در عراق دست یافته‎اند و الحشد الشعبی در عین حال که به فداکارهای‎های قهرمانان خود افتخار می کند، وقوع هرگونه حمله به نیروها و گروه‌های وابسته به خود در غرب الانبار را تکذیب می کند.»

فرماندهی عملیات مشترک عراق نیز امروز چهارشنبه حمله ائتلاف آمریکایی به نیروهای الحشد الشعبی در مرزهای عراق و سوریه را رد کرد.

گردان «سید الشهداء» وابسته به الحشد الشعبی روز دوشنبه گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای آمریکایی مواضع آن را در منطقه «عکاشات» در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه را هدف قرار داد که در پی آن ده‌ها نفر کشته و یا زخمی شدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس