واعظی

وزیر ارتباطات گفت: رئیس جمهور گفتند در لیست‌هایی که برای کابینه به من دادند همه بالای پنجاه سال داشتند و فقط یک نفر 35 سال سن داشت.

به گزارش مشرق، محمود واعظی در نشست خبری با خبرنگاران درباره وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات گفت: با آقای رئیس‌جمهور که صحبت می‌کردم ابراز خوشحالی کردند که در لیست‌هایی که به من دادید یا دیگران دادند حتی یک اسم مانند آقای جهرمی با 35 سال سن نبوده و همه حتی بالای پنجاه سال داشتند. 

وی گفت: سیاست‌های وزارت ارتباطات در دولت دوازدهم همان سیاست های گذشته است و حتی بهتر خواهد شد، زیرا آقای جهرمی جوان است و نسبت به من شاید نوآوری و جسارت بیشتری داشته باشد. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آقای جهرمی حمایت من را در هر کجا که هستم خواهد داشت و در رابطه با رئیس‌جمهور و دولت کمکی نیاز داشته باشند حمایت خواهم کرد.

واعظی با بیان اینکه شاکله وزارت حفظ می شود، گفت: معاونین وزارتخانه و رؤسای شرکت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه نیز اکثراً اگر خودشان تمایل داشته باشند می‌مانند و با آقای جهرمی کار می‌کنند. 

واعظی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا حکم خودش به عنوان مسئول دفتر رئیس‌جمهور قطعی شده یا خیر گفت:‌ شایعه و گمانه‌زنی‌ زیاد است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • AE ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    11 2
    یه مشت پیرمرد که فقط جاهاشون تو نظام عوض میشه ,این مملکت هیچ وقت پیشرفت نمیکنه
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    4 7
    مشکل با همان 35 ساله است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس