شرق سوریه.jpg

اگر پیشروی های نیروهای سوری و جبهه مقاومت از شمال شهر السخنه به سمت جنوب استان رقه ادامه یابد و تکمیل شود، تروریست ها در استان های حمص و حماه به طور کامل محاصره می‌شوند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شرق استان حمص حاکیست، عملیات ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت برای تشکیل خط دفاعی و کمربند امنیتی در حومه شهر السخنه ادامه دارد.

در جدیدترین پیشروی های میدانی، نیروهای متحد پس از درگیری های سنگین ۶ ساعته توانستند مساحتی بالغ بر ۲ کیلومتر مربع از مناطق بیابانی حومه شرقی شهر السخنه را از لوث وجود تروریست ها پاکسازی کنند.

از محور شمالی شهر السخنه هم خبر می رسد، نیروهای ارتش و جبهه مقاومت توانستند مساحت یک کیلومتر مربعی را از وجود تروریست ها پاکسازی کنند و یک گام دیگر به روستای « طیبه» نزدیک شوند با پاکسازی چند ایستگاه بازرسی در این محور، نیروهای متحد به ورودی های دو روستای «طیبه و الکوم» رسیدند.

به گزارش مشرق، اگر پیشروی های نیروهای سوری و جبهه مقاومت از شمال شهر السخنه به سمت جنوب استان رقه ادامه یابد و تکمیل شود، تروریست ها در استان های حمص و حماه به طور کامل محاصره می شوند.

در حال حاضر فاصله نیروهای متحد از شمال شهر السخنه با جنوب استان رقه ۵۸ کیلومتر است. گزارش ها حاکیست، مواضع عناصر تروریستی داعش در شرق و شمال شهر السخنه به شدت هدف قرار گرفته شده و نیروها تلاش می کنند از محور شرقی هم به سمت مرزهای اداری استان دیرالزور پیشروی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس