هلاکت داعشی ها در سوریه

نیروهای تحت فرمان سرتیپ سهیل حسن در حال تثبیت مواضع در این شهرک هستند و درگیری‌ها در حومه جنوبی آن ادامه دارد.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه عملیات از جنوب استان رقه به سمت شمال استان حمص موفق شدند پس از درگیری های سنگین  و نفس گیر ۴ ساعته، شهرک راهبردی « الکوم» را از لوث وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی کنند.

نیروهای تحت فرمان سهیل حسن در حال تثبیت مواضع در این شهرک هستند و درگیری ها در حومه جنوبی این شهرک ادامه دارد. در صورت تثبیت و پاکسازی کامل این شهرک، گروه تروریستی داعش در استان های حمص و حماه در آستانه محاصره کامل قرار می گیرد.

نیروهای عملیاتی درصدد هستند از محور جنوبی این شهرک به سوی شهرک راهبردی الطیبه پیشروی کنند؛ در صورتی که نیروهای سوری و مقاومت بتوانند از این محور خود را به شهرک الطیبه برسانند، تروریست ها به طور کامل در دو استان حمص و حماه، محاصره می شوند.

در حال حاضر فاصله نیروها از حومه جنوبی شهرک الکوم با شهرک الطیبه حدود ۷ کیلومتر است.

از سویی دیگر نیروهای مستقر در شمال شهر السخنه هم درصدد هستند خود را از این محور به شهرک الکوم برسانند؛ فاصله این نیروها هم از شمال شهر السخنه با شهرک طبیه ۱۹ کیلومتر است.

به گزارش مشرق، عملیات آزادسازی شهرک الکوم از ظهر امروز آغاز شد و ابتدا شهرک های « بخیران، العریقه و عثمانیه» پاکسازی شدند و نیروها به سمت شهرک الکوم پیشروی کردند. در جریان درگیری ها، گروه تروریستی داعش تلفات سنگینی را متحمل و ۷۵ تن از نیروهایش کشته و زخمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    23 2
    افرين
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    5 3
    خیلی شدید بوده
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    14 3
    از سردار دلاور النمر میخواهم این جنایتکاران را ازدم طیغ بگذارند وامان نفس کشیدن رااز این گروه جعلی ونجس ببرد تا نتونن دوبار خود را اماده نبرد کنن به حول قوه الهی داعش در حال قبض روحه وداره نفسهاس اخرشو میکشه
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    8 2
    من قبلا از اینجور تصاویر که رزمندگان سوری ویا حزب الله عزیز پا روی جنازهء سگهای داعشی بگذارند خوشم نمی امد ! ولی از وقتی خبر سربریدن شهید حججی عزیز را شنیده ام دلم میخواهد کاش منهم در میان این رزمندگان عزیز میبودم وسر این داعشی های ملعون را از تن نحسشان جدا میکردم ! به امید نابودی کامل داعش و القاعده و طالبان ! .
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
      3 2
      پا گذاشتن روی جنازه حتی اگر از سگ هم نجس تر باشه، کار درستی نیست. اسلام این اجازه رو نداده و سیرۀ اهل بیت هم این نبوده. قرار نیست جنایت جنایتکارها، ما رو از مرد انسانیّت خارج کنه.
  • م IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    11 1
    این داعشی های بی پدر مادر رو هرجایی گیر انداختی باید تیکه تیکشون کنی. بعدم جسد نجسشون رو اتیش بزنی. تا یکم آتیش دلمون از شهادت اقا محسن حججی بخوابه. این احمقا فکر کردن اگه فیلم از شهادت نشون بدن بچه های ما میترسن. نه اقا ما با شهادت بزرگ شدیم.
  • IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
    4 3
    پیشروی های گسترده در سوریه حاصل مکر روسی و نبوغ مقاومته . روسیه با طرح کاهش تنش عملا جبهه های حرامزاده های غیرداعشی را خواباند تا نیروهای مقاومت از این مناطق مرخص و مقابل داعش متمرکز صف آرایی کنند و جمع شوند آنطرف مقاومت طولی طولی پیشروی و این طول‌ها را از نقاطی استراتژیک عرضی به هم دوخت که سلول سلول شدن حرامزاده ها در مناطق مختلف و فروپاشی این ها با کمترین هزینه جانی مالی و بیشتر حاصل فشارها، ادامه این روند یعنی نابودی داعش سوریه طی 7 ماه آتی اما داعش در عراق حالا حالاها ماندنی است چون قدرت دست حشدالشعبی نیست.
    • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
      5 0
      دوست گرامی پس از سقوط استان ادلب، اگر روسیه دخالت نمی کرد، محدود حاکمیت دولت سوریه به استان های لاذقیه - طرطوس و دمشق محدود شده بود. البته روسیه هم به خاطر خدا و کمک دخالت نکرد. منافع ملی خویش را در نظر داشت که در سخنان امپراتریس کاترین (امپراتور روسیه در قرن هیجدهم) منعکس شده است. کاترین می گویند که شبه جزیره کریمه دروازه ورود به روسیه است و کلید این دروازه سوریه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس