کد خبر 759537
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰
سامسونگ؛ اپل را ضربه فنی کرد!

شرکت سامسونگ برای اینکه بتواند تقاضای شرکت اپل در زمینه صفحه نمایش‌های OLED را تامین کند، تولید خود را به ۷ برابر افزایش داد.

به گزارش مشرق، از آنجایی که شرکت سامسونگ، بزرگترین تولیدکننده صفحه نمایش‌های کوچک یا همان OLED است، اپل چاره ای ندارد جز اینکه با بزرگترین رقیبش وارد گفتگو شود و صفحه نمایش های OLED گوشی هوشمند آیفون ۸ خود را از این طریق تهیه کند.

از آنجایی که سال گذشته شرکت اپل میلیون ها نسخه از گوشی‌های هوشمند آیفون را فروخت، شرکت سامسونگ ناگزیر است تولیدات خود در زمینه صفحه نمایش OLED را چند برابر افزایش دهد تا بتواند تقاضای اپل در خرید این صفحه نمایش ها تامین کند.

به همین دلیل شرکت سامسونگ نیز دست به کار شده و تولیدات خود را به ۷ برابر رسانده است. بر اساس آمار و ارقام، شرکت سامسونگ در ماه جاری ۱۰۵ هزار صفحه نمایش OLED تولید کرده است که نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته با عدد ۱۵ هزار صفحه نمایش، ۷ برابر افزایش داشته است.

بر اساس گزارش‌های رسیده، اگر شرکت سامسونگ بتواند از ۱۰۰ درصد نیروی تولیدی خودش در این بخش استفاده کند، قادر خواهد بود تعداد ۱۲۴ میلیون صفحه نمایش ۶ اینچی و ۱۳۰ میلیون صفحه نمایش ۵.۸ اینچی برای شرکت اپل تولید کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
    1 3
    خخخخخخخ...این یعنی ضربه فنی شدن؟!!!!!!! خوب سامسونگ و اپل هم سنسور دوربین هاشون مال سونی یه ، یعنی ضربه فنی شون کرده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس