کد خبر 759359
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
محمد دادکان

شنیده می‌شود دادکان برای جذب یک بازیکن خارجی درخواست بودجه‌ای 4 میلیارد تومانی کرده که این درخواست با مخالفت فرهاد رهبر روبرو شده است.

به گزارش مشرق، با توجه به تغیرات مدیریتی که در راس دانشگاه آزاد انجام شد به نظر می‌رسد محمد دادکان که معاونت ورزش این دانشگاه را بر عهده دارد در آستانه کناره‌گیری از مسئولیتش قرار گرفته است.

دادکان در طول دوران حضورش در دانشگاه آزاد تلاش کرده در رشته‌های مختلف ورزشی تیمداری کند، به گونه‌ای که این دانشگاه در حال حاضر حدود 20 تیم ورزشی را تحت پوشش دارد. هزینه سالیانه این تیم‌ها حدود 3 میلیارد تومان بوده است.

شنیده می‌شود دادکان برای جذب یک بازیکن خارجی درخواست بودجه‌ای 4 میلیارد تومانی کرده که این درخواست با مخالفت فرهاد رهبر روبرو شده است. توصیه رهبر به دادکان این بوده که با توجه به ظرفیت‌های بالایی که در دانشگاه آزاد وجود دارد بهتر است از بازیکنان داخلی که در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند استفاده کرد. رهبر معتقد است نباید شهریه دانشجوی دانشگاه آزاد را برای پول قرارداد بازیکن خارجی خرج کرد.

باید دید در نهایت سیاست رئیس جدید دانشگاه آزاد اجرایی می‌شود و تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با این شرایط و با حضور بازیکنان دانشجو در لیگ شرکت می‌کند یا خیر.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
    3 0
    پنچ تا رئیس مثل دکترفرهادرهبرداشته باشیم به والا این کشورمیشه گلستان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس