افشین داوری

نخستین نشست افشین داوری سرپرست جدید فدراسیون بوکس با سرمربی کوبایی تیم ملی صبح امروز برگزار شد.

به گزارش مشرق، یکی از اصلی‌ترین مسائلی که ملی‌پوشان بوکس را در تمرینات اذیت می‌کرد، شرایط بد امکانات در  سالن شهید همت بود. مسائلی از قبیل کوچک بودن سالن و خوابگاه نامناسب موجب پایین آمدن کیفیت تمرینات می‌شد. این در حالی است که پیش از این پیشنهاد پیگیری‌ اردوهای تیم ملی در مجموعه ورزشی انقلاب مطرح بود اما نایب رئیس فدراسیون بوکس تاکنون از پاسخ دادن به این گونه مسائل امتناع کرده که این موضوع جای بسی تفکر دارد.

افشین داوری سرپرست جدید فدراسیون بوکس در نخستین نشست خود و سرمربی تیم ملی بوکس ایران با بیان اینکه حل شدن مشکلات به مرور زمان نیاز دارد، در این باره تأکید کرد: دغدغه اصلی ما ایجاد بهترین شرایط ممکن برای ملی پوشان است و در نظر داریم مشکلات را با مرور زمان برطرف کنیم. مباحثی مانند خوابگاه و سالن تمرین را در اولویت قرار دادیم و در حال مذاکره هستیم تا در صورت امکان تمرینات را به مجموعه انقلاب برگردانیم.

داوری ادامه داد: مسائل فنی هم توسط تیم فنی مورد نظر فدراسیون بررسی می‌شود و تعامل لازم صورت می‌گیرد تا به امید خدا کار با سرعت بیشتری پیگیری کنیم.

خیمنز کوبایی با اشاره به اهمیت بالای حضور پزشک روانشناس در کنار تیم ملی نیز گفت: حضور یک روانشناس می‌تواند کمک شایانی به شرایط ملی پوشان کند و امیدوارم برنامه های ما به مرور زمان نهایی شود تا بتوانیم بهتر از قبل کار را پیش ببریم. همچنین باید در تیم ملی ۱۰ بازیکن ثابت داشته باشیم و ۱۰ بازیکن جوان بین ۱۹ تا ۲۱ سال هم به عنوان نفر دوم اوزان ده‌گانه باشند. هر بوکسور ایرانی باید در طول سال حداقل ۲۵ تا ۳۰ بازی داخلی و خارجی انجام دهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس