کتاب پرواز تا بی نهایت - شهید عباس بابایی - کراپ‌شده

کتاب پرواز تا بی نهایت یادنامه‌ای از آن شهید بزرگوار حاصل مصاحبه با 200 نفر از خانواده، دوستان، همرزمان و... عباس بابایی است.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - « این شهید عزیز یک انقلابی حقیقی و صادق بود؛ و من به حال او حسرت می‌خورم و احساس می‌کنم که در این میدان عظیم و پر حماسه از او عقب مانده‌ام». این جمله فرموده مقام معظم رهبری در وصف شهادت شهید عباس بابایی است.

سرلشکر شهید عباس بابایی یکی از باوفاترین خلبانان نیروی هوایی جمهوری اسلامی خصوصیت بارزش همیشه در صحنه بودنش بود حتی او با آنکه معاون عملیاتی فرماندهی نیروی هوایی بود اما همیشه در میدان‌های جنگ حضور داشت. کتاب پرواز تا بی نهایت یادنامه‌ای از آن شهید بزرگوار حاصل مصاحبه با 200 نفر از خانواده، دوستان، همرزمان و...  عباس بابایی است که در سه بخش کودکی تا انقلاب، انقلاب تا رشادت و رشادت تا شهادت نگاشته شده است.

این کتاب در سه فصل «کودکی تا انقلاب»، «انقلاب تا رشادت» و «رشادت تا شهادت» به زندگانی، رشادت‌ها و محسنات اخلاقی شهید بابایی، اعم از تواضع، دینداری، بی ریایی و ... از زبان همسر، مادر، نزدیکان و همکاران نظامی و غیرنظامی می‌پردازد.

از ویژگی‌های برجسته کتاب یاد شده، موجز و مفید بودن حکایت‌های متن است که مخاطب را با تنوع روبه‌رو می‌کند.

این کتاب در269 صفحه به همراه وصیت نامه آن شهید و  عکس‌های مربوط به وی از سوی توسط نشر اجا به چاپ رسیده است.

سرلشکر شهید عباس بابایی، در ۱۵ مردادماه سال 1366 - مصادف با عید قربان - و در 37 سالگی، در حین بازگشت از یک عملیات برون‌مرزی به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس