کد خبر 758755
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
شهرداری نمایه

برخی از اصلاح طلبان اخطار های داده اند مبنی بر اینکه شنیده شده برای انتخاب شهردار و معاونانش معاملاتی در حال صورت گرفتن است.البته پایه این حرف و حدیث ها را خود شورایی نهادند رای به شهردار با کابینه اش

به گزارش مشرق، این روزها بحث انتخاب شهردار تهران بسیار داغ است و گمانه زنی‌ها بسیاری در این باره صورت می گیرد.

شورای پنجم که همگی از اعضای لیست امید بودند و کرسی ها نظارت را گرفتند باید بزودی شهرداری برای تهران انتخاب کنند که به گفته خودشان پاکدست باشد.

گزینه های پیش رو برای شهرداری تهران در حال حاضر نجفی، مرعشی، مهرعلیزاده، افشانی، کولایی، بیطرف و شریعتمداری است.  البته بیطرف و شریعتمداری بر اساس شنیده ها در کابینه حضور می یابند والبته بیطرف قبلا هم انصراف خود را در فضای مجازی منتشر کرده هر چند که برخی شورایی ها به جد می گویند کسی انصراف نداده است.

البته شنیده شده رایزنی ها برای حضور یک کاندید دیگر هم در دستور کار است.

در بین گزینه ها فعلاً حضور نجفی در شهرداری تهران پررنگ تر است و همچنین شنیده شده لابی های گسترده ای در این باره صورت گرفته و همین امر نیز حواشی ایجاد کرده است. 

برگ دیگری از افتخارات شورای پنجم/ دخالت در انتخاب معاونین شهردار

بر اساس قانون شهردار تهران باید خودش معاونین و مدیرانش را انتخاب کنند و شورایی ها نباید در این زمینه ورود کنند اما این بار شورایی ها می خواهند به صورت مستقیم در انتخاب معاونان شهردار دخالت کنند و به صراحت اعلام کردند به شهردار و کابینه اش با هم رای می دهیم و این کار باعث بروز نگرانی ها شده است.

از گوشه و کنار شنیده می شود(در پست های توییتی برخی اصلاح طلبان) معاملاتی برای پست های شهرداری در حال صورت گرفتن است.

 شهرداری تهران یک نهاد اجتماعی است وباید مسئولانش برای شهری با بیش از ۸ میلیون نفر جمعیت باید اقداماتی انجام دهند و رفاه شهروندان را فراهم کند و بهتر است شهرداری فارغ از مسایل سیاسی انتخاب شود و فردی انتخاب شود که به فکر مردم باشد نه مطامع سیاسی.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
    7 0
    این شورایی که از اولش با بده و بستون شروع شده اخرش خدا رحم به تهرون و تهرونیا بکنه -
  • فرهاد داودی IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
    2 0
    سلام خداوند ،انسانها را بوسیله زن وفرزند و سرمایه وپست و سمت ازمایش میکند و تاریخ نشان داده جاه ومقام به هیچ کس وفا نمیکنهتنها بار مسعولیت انسان را زیاد میکنه، و زره ای خیانت به اسلام و مسلمین در پیشگاه خداوند قابل گذشت و بخشش نیست پس ارزش نداره بخاطر دو روز دنیا،از خداوند وصراط مستقیم وامام زمان ترد شویم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس