حمله نظامیان اسرائیلی به تظاهرات‌کنندگان فلسطینی

رژیم صهیونیستی پس از احداث دیوار حایل در مرز مصر این بار دیواری زیرزمینی به طول سه کیلومتر در مرز مصر احداث می‌کند.

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی از بیم نفوذ عناصر داعش از شبه جزیره سینا به داخل فلسطین اشغالی، دیواری زیرزمینی به طول سه کیلومتر در مرز مصر احداث می‌کند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» با اعلام این خبر نوشت که انتظار می‌رود این دیوار با مبلغی بالغ بر 3.4 میلیارد شِکل ( هر دلار برابر با 3.60 شِکل است) طی یک سال و نیم آینده تکمیل شود.

به نوشته این روزنامه در مرحله نخست تنها با احداث یک کیلومتر از این دیوار موافقت شده است که به ارتش رژیم صهیونیستی برای رصد و کنترل تونل‌هایی که در سینا حفر می‌شود، کمک خواهد کرد و در مراحل آتی نیز این دیوار به طول سه کیلومتر امتداد خواهد داشت.

یدیعوت آحارونوت به نقل از «عمر گادی یارکونی» رئیس شورای منطقه‌ای إشکول نوشت که احداث این دیوار برای تأمین امنیت شهرک‌نشینان صهیونیست در منطقه ضروری است.

وی افزود که وجود چنین دیواری برای حمایت از شهرک‌های مجاور نوار غزه ضروری است و ما بار دیگر تأکید می‌کنیم که درباره تهدیداتی که از مرز مصر متوجه ماست، نگران هستیم.

وی اظهار داشت که تهدید تونل‌ها یک تهدید استراتژیک برای اسرائیل است.

در ماه فوریه گذشته ارتش مصر 6 تونل احداث شده بین غزه و سینا را شناسایی و تخریب کرد که همین امر نگرانی صهیونیست‌ها از احتمال اجرای حملات داعش با استفاده از شبکه‌های زیرزمینی در داخل فلسطین اشغالی را بیشتر کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس