کد خبر 757694
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
عبدالله ویسی

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد، هدف تیمش در مصاف با استقلال تهران کسب امتیاز است.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال تهران - استقلال خوزستان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به شروع مسابقات و اینکه تیم‌ها هنوز روی غلتک نیفتاده‌اند امتیاز گرفتن در این مقطع حیاتی است. الان شروع خوب مهم نیست و امتیاز جمع کردن مهم است تا بتوانیم با دست پر به اهواز برگردیم.

می‌خواهیم با امتیاز به اهواز برگردیم
«برای گرفتن امتیاز به تهران آمده‌ایم، آن‌هم مقابل تیم قدرتمند استقلال»، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: می‌خواهیم اگر شد با سه امتیاز و اگر هم نشد با کسب یک امتیاز به اهواز برگردیم.

به هر تیمی می‌روم در آن انقلاب شده است
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: تیم‌هایی که من گرفتم در آن انقلاب شده است و معمولاً 10، 15 بازیکن از تیم جدا شده و 10، 15 بازیکن اضافه شده‌اند. امسال کار سختی داریم، چرا که 20 بازیکن که چهار سال کنار هم بازی کرده بودند از استقلال خوزستان جدا شده‌اند.

وی در خصوص تقابل تیمش با استقلال تصریح کرد: هیچ بازی مثل دیدار قبلی نخواهد بود و قابل پیش‌بینی نیست. ما مقابل تراکتورسازی تبریز ضعیف و بد بودیم، اما شانس با ما یار بود و این تیم را شکست دادیم. استقلال هم بازی قبل خوب نبود اما این بار مقابل تماشاگرانش به دنبال بازی بهتر و تکمیل‌تر است. احترام خاصی برای استقلال قائلیم، برنامه‌های این تیم را می‌دانیم و فردا استقلال پرمهره‌ای را خواهیم دید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس