کد خبر 756754
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱
مرگ مرموز

به‌ دنبال مرگ مرموز زورگیر سابقه داردریک حادثه رانندگی، دو فرضیه پیش روی پلیس قرارگرفت.

به گزارش مشرق، درحال حاضر تحقیقات برای اینکه مشخص شود تصادف عمدی بوده و راننده خودرو یکی از مالباختگان زورگیر فراری بوده که درجریان تعقیب وگریز او را کشته یا اینکه تصادف به خاطر اهمال و سرعت بالا رخ داده، ادامه دارد.


ساعت یک بعد از ظهر یکشنبه ۸ مرداد امسال تصادفی مرگبار مقابل ورزشگاه شهید شیرودی به بازپرس کشیک قتل و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد. با حضور تیم تحقیق در محل حادثه مشخص شد راکبین موتورسیکلتی با خودرویی تصادف کرده‌اند که این تصادف با مرگ راکب جوان همراه بوده است.

به‌ دنبال این حادثه ترک نشین موتورسیکلت که مرد جوانی بود بلافاصله از زمین بلند شد و به سمت موتورسواری که درهمان حوالی توقف کرده بود، رفت و با تهدید چاقو، موتور مرد جوان را سرقت کرد و از محل حادثه متواری شد .ازسوی دیگردر بازرسی لباس‌های راکب موتورسیکلت، تعداد زیادی گوشی تلفن همراه پیدا شد.

گوشی‌های تلفنی که به نظر می‌رسید سرقتی باشد. همزمان با این حادثه، مرد جوانی به یکی از کلانتری‌های اطراف میدان هفتم تیر رفت و از سرقت گوشی تلفن همراهش توسط راکبین موتورسیکلتی شکایت کرد.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یکی از گوشی‌های کشف شده از مرد موتورسوار همان گوشی تلفنی بوده است که ساعتی قبل ازمرد جوان به سرقت رفته بود، اما وی تنها شاکی این پرونده نبود،چرا که در ادامه تحقیقات مشخص شد راکبین موتورسیکلت ساعتی قبل از تصادف سه گوشی تلفن همراه دیگر را نیز به سرقت برده بودند.


از سوی دیگر با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مرد موتورسوار، سارق سابقه‌داری بوده که قبل از این نیز دوبار بازداشت شده است.

با افشای هویت مرد موتورسوار و همدست متواری‌اش این احتمال مطرح شد که راننده خودرویی که با مـــــــــوتورسواران بر خورد کرده است از مالباختگان سارقان فراری بوده و در تعقیب و گریز با آنها تصادف مرگبار رقم خورده است.اما راننده خودروی مورد نظر در تحقیقات گفت: «روز حادثه در حال انتقال خواهرم به بیمارستان بودم.

چون حال خوبی نداشت و مدام درد می‌کشید با سرعت بیش از حد مجاز در حرکت بودم که ناگهان با موتورسواران تصادف کردم.


آنها هیچ وسیله‌ای از من سرقت نکرده و اصلاً راکبان موتورسیکلت را تا به حال ندیده ام.»باتوجه به اظهارات راننده جوان، بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت و تحقیقات تخصصی را صادر کرد تا راز این تصادف مرگبار فاش شود.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    26 1
    نمی دونم چرا هر جا سرقتی اتفاق میافته سارقا چندین بار زندان رفتند و دوباره ازاد می شوند.یعنی کسی نمی تونه دست یک سارق را قطع کنه و در صورت تکرار اعدامش کنه .فکر کنم بیشتر زندانیای ما همین سارقای سابقه دار باشن
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      1 0
      شما حاضری جواب تحریم های حقوق بشری بعد از آن را بدهی ؟ دقت کنید اینجا ایران است نه عربستان !!! تولید نفت ده میلیون بشکه به بالا نداریم . باج 450 میلیارد دلاری هم نمی توانیم بدهیم .
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      5 0
      دوست عزیز برای اینکه تو کشور ما سارق خیلی محترمه. الان ببین با چه دقتی بررسی میشه یه وقت کسی به عمد به ایشون صدمه نزده باشه.
  • برای وطنم IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    21 1
    باسمه تعالی چرا حدود الهی را اجرا نمی کنند؟ خداوند در قرآن فرموده اند اگر حدود الهی اجرا نشود زمین پر از فساد خواهد شد و کسانی که حدود الهی را اجرا نکنند را به عذاب سخت و خوارکننده تهدید کرده است.
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    14 0
    اگر مرده حقش بوده و اگر هم کشته شده باز حقش بوده کسی که با زور گیرها کاری نم یکنه مردم هر جایی هر زور گیر و متجاوز و جنایت کاری رو گیر بیارن باید بکشن مثل سگ
  • محسن IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    8 0
    مگر فقط به فکر احقاق حق دزدا باشین
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    15 0
    دست ضارب درد نکنه جامعه رو از وجود منحوس یه انگل پاک کررررررررد. دستمریزاد.
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    1 3
    نظریک‌جامعه‌شناس:این‌میل‌شدیدبه‌‌اشدمجازات‌حاکی‌از ترس‌‌این‌افراداست
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    5 0
    مشرق جان مشرق عزیز اینطوری تیتر بزن بعد جزئیان را منتشرکن مگه طرفدار سارقین هستی << بازهم سارقان سابقه دار سرقت کردند >> تو این مملکت بخواهی از خودت در برابر سارقین و قاتلین دفاع کنی یا باید دیه بدی یا زندانی بشی .توقع داری مالت راببرند و هیچ کاری نکنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس