کد خبر 756742
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۸
دو زورگير جوان

دو زورگیر جوان دقایقی بعد از چند زورگیری در حوالی میدان هفت‌تیر با خودروی‌سواری تصادف کردند و راکب جان باخت.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۳ ظهر روز یک‌شنبه هشتم مردادماه مأموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین از تصادف مرگبار راکب موتورسیکلتی با خودروی‌سواری روبه‌روی باشگاه شیرودی حوالی میدان هفت‌تیر با خبر و راهی محل شدند.

مأموران پلیس در محل حادثه دریافتند لحظاتی قبل راننده خودروی‌سواری که مرد جوانی است با سرنشینان موتورسیکلتی به شدت تصادف کردند به طوری‌که راننده موتورسیکلت که پسر ۱۷ ساله‌ای به نام سینا جان باخته است، اما ترک‌نشین موتورسیکلت در این حادثه جان سالم به در برده و بعد از حادثه به طرز مرموزی از محل گریخته‌است.

مأموران در بررسی‌های جسد سینا تعدادی تلفن همراه سرقتی و وسایل سرقتی دیگر کشف کردند که حکایت از آن داشت، سرنشینان موتورسیکلت سارق یا زورگیر هستند. مأموران در بررسی‌های بیشتر دریافتند ترک‌نشین موتورسیکلت پس از حادثه کمی آن‌طرف‌تر با چاقو موتورسیکلت شهروندی را زورگیری کرده و بعد از سرقت موتورسیکلت از محل گریخته است.

در حالی که تحقیقات نشان می‌داد راکبان موتورسیکلت سارقان سابقه‌دار هستند، مأموران با چندین شکایت روبه‌رو شدند که نشان می‌داد سارقان لحظاتی قبل از حادثه از چهار شهروندی در همان حوالی موبایل، گردنبند، کیف و غیره زورگیری کرده‌اند.

یکی از شاکیان که جعبه موبایلش را به کلانتری آورده بود،‌گفت: لحظاتی قبل از حادثه با تلفن همراهم در نزدیکی میدان هفت‌تیر در حال حرف زدن بودم که موتورسیکلتی با دو سرنشین به نزدیک شد و در یک لحظه تلفن همراهم را سرقت کردند. در حالی که شوکه شده بودم و قصد داشتم به کلانتری بروم و شکایت کنم، متوجه شدم سارقان دقایقی بعد با خودرویی تصادف کرده و یکی از آنها جان باخته است.

یکی دیگر از شاکیان هم گفت: من در حال عبور در یکی از خیابان‌های اطراف میدان هفت‌تیر بودم که دو پسر جوان با موتور‌سیکلت به من نزدیک شدند و با تهدید چاقو، گردنبند طلایم را سرقت کردند و به سرعت از محل گریختند.
از آنجایی که احتمال می‌رفت راننده خودروی‌سواری در تعقیب و گریز سارقان به صورت عمدی تصادف کرده باشد، بازپرس جنایی دستور بازداشت و تحقیق از وی را صادر کرد.


وی در بازجویی‌ها گفت: لحظه حادثه در حال رساندن خواهرم به مرکز درمانی بودم. او به شدت حالش بد بود و من هم عجله داشتم به همین دلیل تصادف کردم‌. من راکب خودرو را نمی‌شناختم و او از من سرقتی نکرده بود که او را تعقیب کنم.
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، بازپرس جنایی دستور داد تا کارشناسان فنی فیلم دوربین‌های مداربسته محل حادثه را بررسی کنند و عمدی یا اتفاقی بودن تصادف را گزارش دهند.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    1 0
    چقدر ... ! ترک نشین جلو چشمش دیده که رفیقش کشته شده اما باز هم ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس