حسین مرعشی

در حالی که 5 نامزد شهرداری تهران، برای برنامه نوشتن سرکار گذاشته شده‌اند، حسین مرعشی سخنگوی کارگزاران برای چندمین بار گفت که او یا محمدعلی نجفی شهردار می‌شوند.

به گزارش مشرق، مرعشی که عملکرد قیم‌مآبانه‌ای در شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و تحمیل فهرست نامزدهای شورای شهر، صدای کسانی چون منتجب‌نیا و عارف و... را درآورد، در حاشیه ختم مادر علی‌اکبر محتشمی‌پور به خبرنگاران درباره نامزد شهرداری تهران گفت: من و آقای نجفی از هم جدا نیستیم که بخواهیم با هم ائتلاف کنیم؛ ائتلاف جایی معنی می‌دهد که جدایی وجود داشته باشد. ما یکی هستیم و مانند سیبی که از وسط نصف کرده باشند.

مرعشی گفت: اگر نجفی شهردار شد من اتاق فکر ایشان هستم و اگر من شهردار شوم نجفی اتاق فکر من می‌شود.
مرعشی در مورد رایزنی بین حزب کارگزاران و اتحاد ملت برای شهرداری تهران هم اظهار داشت: ما با همه احزاب حتی با موتلفه رایزنی کرده‌ایم.
وی در زمینه حضور خود در لیست انتخاب شهرداران هم اظهار داشت: من به زور وارد لیست نشده‌ام؛ استدلال کارگزاران بود که در انتخاب لیست شهرداران باشم و من حرف و استدلال آنها را پذیرفتم. من یک آدم حزبی هستم.

مرعشی پیش از این دارای سابقه محکومیت در دادگاه و زندان است. محمدعلی نجفی دیگر عضو کارگزاران 66 ساله، از 4 سال قبل با تاکید پزشکان و به خاطر ناراحتی قلبی از کار اجرایی سنگین ممنوع شده و این در حالی است که شهرداری پایتخت جزو سنگین‌ترین امور اجرایی است.
همزمان با این مواضع، کسانی چون الهه کولایی و محمد علیزاده و...آرزو دارند که شهردار تهران شوند اما گویا به خاطر اینکه فهرست 21 نفره شورا توسط کارگزاران (تیم کرباسچی و مرعشی) چیده شده، قرار است شهرداری غنیمت این حزب باشد.

محسن مهرعلیزاده به تازگی در مصاحبه با روزنامه ستاره صبح گفته بود حضور در شهرداری مفیدتر از دولت است. وی می‌گوید تمام گزینه‌های شهرداری از شانس برابر برخوردارند اما اخیرا الهه کولایی فاش کرد که ابتدائاً نامزدی وی برای شهرداری نمایشی بوده و او در عین حال جدی گرفته است.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    3 1
    مگه بهتر از این هم ممکن بود اتفاق بیوفته؟!!!!!!!!!!!!
  • سید IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    12 2
    عثلاه تلبان طحوع عاور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس