کد خبر 755789
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰
 عربستان

هر گاه موشکی از سوی ارتش وکمیته‌های مردمی یمن به تلافی جنایات مستمر آل سعود به سمت مواضع نظامی و تاسیسات نفتی این رژیم شلیک می‌شود،رسانه‌های پرتعدادسعودی بلافاصله به فرافکنی ودروغ‌گویی روی می‌آورند.

به گزارش مشرق، رسانه‌ها و مقامات سعودی در پی شلیک هر موشک یمنی به مواضع و پایگاه‌های نظامی‌شان در عربستان ادعا می‌کنند که انصارالله، قصد داشته مکه مکرمه را با موشک هدف قرار دهد، ادعایی که بی‌ اساس بودن آن بارها اثبات شده، چرا که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از ابتدای جنگ تحمیلی آل سعود و متحدانش بر یمن که بیش از دو سال است از آغاز آن می‌گذرد، هرگز اماکن اسلامی و مقدس عربستان را هدف قرار نداده‌اند و تنها به تلافی تجاوزات وحشیانه آل سعود، مواضع نظامی وتاسیسات نفتی آنها را هدف قرار می‌دهند.

ادعای خنده‌دار سعودی‌ها مبنی بر حمله موشکی یمنی‌ها به مکه با واکنش‌های جالب کاربران در فضای مجازی روبرو شده است .

کاربری نوشته است آل سعود نام مکه را بر تمام شهرهای خود اطلاق کرده و هرگاه مردم شجاع یمن، آتشفشان‌های خود را به سوی آنها سرازیر می‌کنند، آنها(آل سعود) داد و فریاد می‌زنند که ما را نجات دهید، آنها مکه را هدف قرار می‌دهند.

کاربر دیگری با به تمسخر کشیدن آل سعود و رسانه‌های فریبکارشان نوشته است نقشه جدید عربستان منتشر شد. در این نقشه طنز، نام تمام استان‌های عربستان، مکه حک شده است.

فعال دیگری هم تاکید کرد سعودی‌ها ادعا می‌کنند که موشک به سمت مکه شلیک شده تا به این بهانه دروغ، همبستگی مسلمانان را به سمت خود جلب کنند.

یک فعال یمنی هم در واکنش به این ادعای سعودی‌ها نوشته است آنها(نظامیان سعودی) را در عمق خاکشان در هم کوبیدیم، می‌گویند مکه هدف قرار گرفت، کشتی جنگی‌شان را هدف قرار دادیم، می‌گویند کشتی کمک‌های بشردوستانه هدف قرار گرفت، پایگاه نظامی‌شان را در هم کوبیدیم، می‌گویند مسجد هدف قرار گرفت، هواپیمای آنها را سرنگون می‌کنیم، می‌گویند به خاطر مشکلات فنی سقوط کرده است.

کاربر دیگری نوشته است هدف آل سعود از دروغ شلیک موشک به سمت مکه، جلب همبستگی اسلامی است و این دروغ دلیلی بر ورشکستگی رژیم از هم فروپاشیده آل سعود  است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حمید IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    13 14
    مشرق تو هم با این تیتر زدنت ! "نقشه عربستان تغییر کرد: قبل از خوندن محتوای این خبر تصور کردم که پادشاه عربستان ورشکست شده وبخش عظیمی از کشورش را به مصر یا کشور دیگری فروخته یا نیروهای مقاومت یمنی نصف عربستان را اشغال وضمیمه یمن کرده ویا اسراییل باز مثل بلندیهای جولان نصف خاک عربستان را ضمیمه کرده .جون مادرت درست تیتر بزن.
  • ناشناس IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    7 2
    مکه مکان مقدسی است که در آن مثلا شراب نوشیده نمی شود و نباید خون کسی ریخته شود و سربازان غربی نباید در آن حضور داشته باشند .اگر همه عربستانن سعود مکه است پس مکه زیر چکمه های سربازان مزدور و اشغالگر آمریکایی است و آل سعود در مکه شرابخواری می کنند و شیعیان قتل و عام می شند.جا دارد که هنرمندان ما این مطلب را با هنر خود به تصویر بکشند.
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    18 2
    حساب مکه و کعبه از بقیه عربستان جداست. روزی را می بینم که شاه عربستان برای حفظ جانش به کعبه پناه برده و آن روز نزدیک است ان شاالله.
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    8 2
    باید به عربستان یادآوری کنید که این شمایید که زایران خانه ی خدا رو قتل عام می کنید . اونوقت یمنی ها رو متهم به حمله می کنید ؟
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    5 1
    باید به عربستان یادآوری کنید که این شمایید که زایران خانه ی خدا رو قتل عام می کنید . اونوقت یمنی ها رو متهم به حمله می کنید ؟
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
    3 1
    انشالله این تیتر بزودی واقعیت پیدا می کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس