کد خبر 754037
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
رامین رضاییان

کارت بازی رامین رضاییان برخلاف شایعات برای بازی در تیم اوستنده بلژیک صادر شده است.

به گزارش مشرق، در حالی که گفته می شود رامین رضاییان بازیکن سابق پرسپولیس به علت پرداخت نکردن  350 میلیون هنوز مجوز صدور کارت بازی(ITC)خود را از باشگاه پرسپولیس دریافت نکرده است اما مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس این موضوع را تکذیب کردند. 

رضاییان مدتی پیش قرارداد دو ساله با باشگاه اوستنده بلژیک بسته بود اما گفته می شود  این بازیکن قرار بود 350 میلیون به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند تا بتواند در باشگاه جدیدش بازی کند.

با وجود اینکه گفته می شود باشگاه پرسپولیس حاضر به صدور مجوز بازی رضاییان در تیم اوستنده بلژیک نیست اما مسئولان فوتبال و باشگاه پرسپولیس این موضوع را تکذیب کردند. 

حامد مومنی عضو کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال درباره این مطلب گفت: مراحل صدور کارت بازی رضاییان انجام شده است و در چند روز گذشته itc این بازیکن را صادر کرده و برای فدراسیون فوتبال بلژیک ارسال کردیم. براین اساس رضاییان مشکلی برای بازی کردن در تیم بلژیکی ندارد. 

امام وردی عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس هم ضمن تکذیب صادر نشدن مجوز بازی رضاییان گفت: ما چند روز پیش به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم که مانعی برای صدور مجوز بازی (ITC) وجود ندارد و  فدراسیون فوتبال هم کارت بازی رضاییان را برای باشگاه اوستنده بلژیک صادر کرد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: اطلاعی از بدقولی رضاییان بابت پرداخت مبلغی به باشگاه پرسپولیس ندارم اما باشگاه مشکلی برای بازی کردن رضاییان در تیم بلژیکی ایجاد نکرده است و اجازه صدور کارت بازی این بازیکن را به فدراسیون فوتبال دادیم تا وی بتواند فصل آینده در لیگ بلژیک بازی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس