کد خبر 752274
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
خواننده راک

خواننده اصلی گروه موسیقی راک «Linkin Park» روز گذشته خودش را در خانه‌اش به دار آویخت.

به گزارش مشرق، چستر بنینگتون خواننده‌ی گروه «لینکین پارک» روز گذشته خود را در خانه‌اش به دآر آویخت و خودکشی کرد. بنینگتون از محبوب‌ترین خوانندگان موسیقی راک در قرن بیست و یکم بود. او هنگام فوت 41 ساله بود.

پیش‌تر هم فردی مرکوری خواننده‌ی افسانه‌ای گروه «کوئین» در 45 سالگی و جان لنون خواننده نام‌آشنای گروه «بیتلز» در 40 سالگی درگذشتند.

چستر بنینگتون از دوستان کریس کُرنل خواننده فقید گروه «Soundgarden» بود. کُرنل 18 می سال جاری خود را به دار آویخت. روز گذشته (20 آوریل) سالروز تولد کُرنل بود که خودکشی چستر در این روز نشان می‌دهد که مرگ او تحت تاثیر مرگ دوستش بوده است.

بنینگتون صاحب 6 فرزند بود. او پیش از این سابقه اعتیاد و مصرف مواد الکلی را داشت اما به گفته خودش در چند سال اخیر پاک بود. جسد چستر بنینگتون شب گذشته (9 صبح به وقت محلی) در خانه این خواننده توسط پلیس‌ لس‌آنجلس پیدا شد.

چستر بنینگتون در سال 1999 (3 سال پس از شکل‌گیری گروه «لینکین پارک») به عنوان خواننده اصلی به این گروه پیوست. وی در 7 آلبوم گروه خوانندگی کرد و جزو محبوب‌ترین خوانندگان موسیقی راک در سده 21 به شمار می‌رفت. «Numb»، «Crawlig»، «In The End»، «Papercut» و «Breaking the habit» از پرطرفدارترین قطعاتی بود که چستر اجرا کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
    10 9
    اخر بی دینی و هرزگی و راک خوندن
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
    3 0
    صدای خوبی داشت. حیف شد. فردی مرکوری هم ایدز گرفت و مرد متاسفانه فساد و افسردگی و مواد مخدر گریبان خیلی از استعدادها رو تا حالا گرفته.
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    4 1
    اگر تاریخچه تالار مشاهیر راک را ببینید همه در همین سن و سال یا خود کشی کرده اند یا کشته شده اند یا فوت شده اند. فردی مرکوری که همجنس باز بود و ایدز گرفت و مرد، جان لنون هم ترور شد. موسیقی راک واقعا خوبه ولی نمی دونم چرا بیشتر خواننده ها و نوازنده هاش یا جوون مرگ میشن یا همجنس باز و ایدزی هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس