نانسی پلوسی

رئیس دمکرات های مجلس نمایندگان گفت او حقیقتا هرگز به دنبال دسترسی بیشتر افراد به بیمه درمانی و کاهش هزینه ها و افزایش منافع افراد نبوده است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، نانسی پلوسی گفت: طرح رئیس جمهور به خاطر آن شکست خورد چون طرح وی از حمایت دمکرات ها و برخی از جمهوری خواهان برخوردار نبود. او حقیقتا هرگز به دنبال دسترسی بیشتر افراد به بیمه درمانی و کاهش هزینه ها و افزایش منافع افراد نبوده است. این در حالی است که وجود طرح بیمه درمانی به خاطر این موضوع است. دلیل اینکه جمهوری خواهان در سنا خود را در وضعیت کنونی می بینند به خاطر این است که می خواهند به صراحت نظر خود را اعلام کنند. هیچ چیزی برای آنها مهمتر از اینکه صدای مردمی باشند که به آنها رای داده اند نیست. ما به خوبی از این موضوع آگاه هستیم.

وی افزود: مردم و گروههای مدنی به خوبی می توانند اثرات طرح بیمه درمانی را در زندگی خود بیان کنند. آنها به خوبی می توانند آنچه را که ما برای آنها و خانواده هایشان انجام داده ایم بیان کنند.

پلوسی گفت: اینکه ما باید چگونه باید پیش برویم اینگونه باید باشد که این موضوع را تشخیص دهیم که باید میزان مالیات ها را کاهش دهیم. ما باید بر اساس قوانین عمل کنیم. جمهوری خواهان کنگره باید در وهله نخست به وظیفه خود عمل کنند. اگر گام بعدی آنها ابطال و جایگزینی طرح بیمه است من شک دارم که آنها بتوانند این کار را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس