کد خبر 750977
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
کیانوش رستمی

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: کیانوش رستمی طبق روال قبلی تمریناتش را انجام می‌دهد اما زیر نظر فدراسیون کار می‌کند.

به گزارش مشرق، علی مرادی با اشاره به مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا اظهار داشت: همه زحمت کشیده‌اند و امیدواریم که در نهایت این زحمات به قهرمانی تیم ایران منجر شود.

وی افزود: همچنان اعزام‌های تیم‌های مختلف ادامه دارد و دو تیم ذوب‌آهن و پدافند راهی مسابقات آسیایی در کره می‌شوند. برای مسابقات آسیا و آفریقا نیز که در مصر برگزار می‌شود، به احتمال فراوان تیم نفت مناطق خشکی به مسابقات می‌رود. مسابقات قطر کاپ نیز در دی ماه با حضور تیم حفاری انجام می‌شود و تمامی این اعزام‌ها ضمن داشتن مدیریتی خاص زیر نظر آنتی دوپینگ پلیس خواهد بود.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این سؤال که آیا بیرانوند سرمربی تیم ملی تا مسابقات جهانی حضور خواهند داشت یا خیر، خاطرنشان کرد: شرایط اردوها خوب است و همه زیر نظر سرمربی تمرینات را دنبال می‌کنند. بیرانوند نیز برنامه خود را تا مسابقات داخل سالن اسیا ارائه کرده و پس از این مسابقات مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. باید ابتدا عملکرد وی بررسی شود و پس از آن تصمیم بگیریم، به واقع فعلا حضور او تا جهانی مشخص نیست.

مرادی در خصوص غیبت کیانوش رستمی در اردوهای تیم ملی عنوان کرد: رستمی طبق روال قبلی تمریناتش را انجام می‌دهد اما زیر نظر فدراسیون کار می‌کند و مشکلی نیست.

وی گفت: متاسفانه کمیته المپیک پولی به ما نداده، از ابتدای سال ٥ اعزام داشتیم اما پولی نگرفته‌ایم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در ارتباط با اخذ ویزای آمریکا و مشکلات موجود در این مسیر برای حضور در مسابقات جهانی تصریح کرد: شورای برون مرزی ابتدا تایید می‌کند و پس از آن هم فدراسیون میزبان موظف است تا تمامی اقدامات را انجام دهد و ما هم امیدواریم مشکلی ایجاد نشود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس