کد خبر 750778
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
فارس

صفحه رسمی خبرگزاری فارس در اینستاگرام برای دومین بار طی چندماه اخیر مسدود شد، قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هم صفحه فارس و صفحات چندرسانه دیگر منتقد دولت به‌طور ناگهانی از دسترس خارج شده بود.

به گزارش مشرق، از صبح امروز (دوشنبه) صفحه اینستاگرام خبرگزاری فارس از دسترس مخاطبان خارج شده و این پیج برای دومین بار در چند ماه اخیر مسدود شده است.

این اتفاق در ماه‌های اخیر صرفا برای صفحات منتقد دولت افتاده است و وزارت ارتباطات هم حاضر به ارائه هیچگونه توضیحی در خصوص این رفتار خفقان آمیز نیست.
این در حالی است که صفحه اینستاگرام فارس در یکسال آغاز فعالیت خود با استقبال چشمگیر مخاطبان و کاربران فضای مجازی روبرو شده است و به عنوان یک رسانه مجازی جزو پربازدیدترین صفحات خبری در اینستاگرام محسوب می‌شود.
رفتار خفقان آمیز و برخوردهای امنیتی دولت با منتقدان، تعطیلی برنامه‌های چالشی تلویزیون و احضار و بازداشت غیرقانونی خبرنگاران و شکایت‌های متعدد از مطالب انتقادی در چند ماه اخیر شدت بیشتری یافته است.

برخی کارشناسان معتقدند دولت این شیوه را برای تحت الشعاع قراردادن کم کاری‌های خود در عرصه‌های مختلف و مشکلات متعدد معیشتی و اقتصادی مردم و چالش‌های جدی اقتصادی بوجود آمده در کشور انتخاب کرده است.

رئیس جمهور در ابتدای دولت یازدهم و در مراسم دریافت حکم تنفیذ خود گفته بود: «پناه می‌برم به خدا از بستن دهان منتقدان»!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    3 0
    آدرس را مینوشتی بریم کامنت انگلیسی بزاریم ازمسدودیت دربیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس