کد خبر 749000
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین صبح پنجشنبه را از ساعت 10:15 دقیقه به وقت محلی در زمین دینامو برگزار کرد.

به گزارش مشرق، سرخپوشان تمرین نوبت اول امروز پنجشنبه را از ساعت 11:45 دقیقه به وقت تهران پس از صحبت‌های برانکو آغاز کردند.

* ابتدا مارکو با برنامه‌های خاص خود به گرم کردن بدن‌ها پرداخت و پس از آن، بازیکنان آماده انجام تمرینات تاکتیکی و بدنسازی زیر نظر کادر فنی شدند.

* ایگور پانادیچ نیز امروز برنامه‌های ویژه‌ای را برای سرخپوشان در نظر دارد که آن را در دو بخش صبح و بعدازظهر به انجام خواهد رساند.

* نکته جالب توجه اینکه ورود مهدی طارمی به اردوی سرخپوشان روحیه خوبی را در میان اعضای تیم پرسپولیس بوجود آورده و آنها مشتاقانه منتظر ورود مهدی به جمع خود در تمرینات هستند.

* ارسال از جناحین، عبور از موانع و شوت به سمت دروازه، بخش بعدی تمرین بود که بازیکنان با جدیت و تلاش دو چندان آن را انجام دادند.

* تمرینات تاکتیکی و ریکاوری به اتمام رسید و بازیکنان برای انجام کارهای بدنسازی راهی سالن وزنه شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیروس IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    0 1
    با سلام خواهش میکنیم از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تا بچه ها از اوکراین نیومدند و بازیها شروع نشده دو تا سه دست طراحی لباس زیبا و قشنگ برای پرسپولیس اماده کنند میتونیم از باشگاههایی مثل اث میلان اینترمیلان منچستر لیوپول چلسی رئال اژاکس الگو بگیریم یا از طرفدارها بخوایم طراحی کنن و به رفراندوم بزارن رای بیاره ممنون ضمنا اگه همه طرفدارها بخوان اتفاق میافته تا حالا چنین اقدامی صورت نگرفته خواهشم از مدیر این هست که اقدام بکنن ممنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس