سرلشکر صالحی

فرمانده کل ارتش گفت: در ابتدای انقلاب که دشمن بدنبال خلع سلاح نظام بود، تاسیس سپاه و بسیج توسط امام توانست نظام را سرپا نگه دارد.

به گزارش مشرق، سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش، طی سخنانی در مراسم معارفه حجت الاسلام محمدحسنی به عنوان رئیس جدید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که صبح امروز با حضور مقامات و فرماندهان نظامی برگزار شد، اظهار داشت: ١٢سال قبل که برای انتصاب خدمت رهبری رسیدم، ایشان یکی از مهمترین کارهای امام(ره) را تاسیس نظام جمهوری اسلامی عنوان کردند.

صالحی افزود: یکی دیگر از کارهای تاسیسی مهم امام(ره) تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش بود و یکی دیگر نیز تاسیس سپاه و بسیج بیست میلیونی که نظام را در مقابل هجمه های داخلی و خارجی بیمه کرد.

وی تصریح کرد: در ابتدای انقلاب که دشمن بدنبال خلع سلاح نظام بود، تاسیس سپاه و بسیج توسط امام توانست نظام را سرپا نگه دارد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: عقیدتی سیاسی از کارهای مهم حضرت امام بود که الان نتایج آن را در ارتش میبینیم.

صالحی ادامه داد: حجت الاسلام آل هاشم تلاشهای بسیاری در ارتش کرد و یکبار خدمت آقا ذکر خیر ایشان بود که ایشان فرمودند آقای آل هاشم مرد شریفی است و بعد از این فرمایش ما به ایشان در ارتش لقب "سید شریف" را دادیم.

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی و ارتش نیاز به ترویج اخلاق کریمانه داریم، گفت: ٧٤ درصد ارتش زیر ٢٠ سال خدمت هستند ٢٦ درصد ارتش بالای بیست سال خدمت است. یعنی باید روی جذب جوانان و میانسالان در عقیدتی سیاسی تلاش شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
    10 2
    فدای سرلشکر صالحی
  • مرتضی IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
    11 2
    ارتشی و سپاهی یک لشگر الهی.
  • ناصر IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
    1 1
    درود بر ارتش حزب اللهی ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس