کد خبر 747286
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
تیم فوتبال امید

تیم فوتبال امید کشورمان در چارچوب آماده سازی برای شرکت در مسابقات فوتبال زیر 23 سال آسیا این هفته به میدان می رود.

سرویس ورزش مشرق – شاگردان امیرحسین پیروانی در تیم فوتبال زیر 23 سال ایران هفته آینده تهران را به قصد شرکت در مسابقات آسیایی این رده سنی ترک خواهند کرد. آخرین مرحله اردوی آماده سازی این تیم از روز پنجشنبه هفته پیش در تهران آغاز شده و قرار است با اضافه شدن ملی پوشان استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی تا روز سه شنبه، این تیم اولین و آخرین دیدار تدارکاتی اش را در تهران برگزار کند.

البته در اینکه بازیکنان سرخابی به اردوی تیم امید ملحق می شوند یا نه همچنان ابهاماتی وجود دارد. چرا که برانکو قاطعانه عنوان کرده محرمی را به تیم امید نمی دهد!

براساس این گزارش، دیدار تدارکاتی تیم امید از ساعت 18:30 روز سه شنبه هفته جاری در زمین اصلی کمپ تیم های ملی مقابل تراکتورسازی با هدایت یحیی گل محمدی برگزار می شود.

تیم فوتبال امید کشورمان پس از آن، روز 24 تیر تهران را به قصد حضور در بیشکک تاجیکستان محل برگزاری مسابقات ترک می کند.

پیش از این تیم کشورمان با تیم های سریلانکا، قرقیزستان و عمان همگروه بود که به واسطه کناره گیری تیم سریلانکا، مسابقات این گروه از دور دوم و تنها با برگزاری 4 دیدار برگزار می شود.

امیدهای زیر 23 سال کشورمان اولین بازی خود در این چارچوب را روز 28 تیر برابر قرقیزستان انجام داده و پس از آن باید روز اول مرداد به مصاف عمان بروند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس