نصیریان

آیین تجلیل از هفتاد سال زندگی روی صحنه علی نصیریان در تئاتر شهر شب گذشته درحالی برگزار شد که هنرمندان زیادی به پاس هنر ارزنده و شخصیت نصیریان در این مراسم حضور یافتند.

به گزارش مشرق، آیین تجلیل از هفتاد سال فعالیت هنری علی نصیریان شب گذشته ، 17 تیر ماه با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان زیادی برگزار شد.

در این مراسم که پس از اجرای ویژه نمایش اعتراف به بازیگری علی نصیریان و شهاب حسینی برپا شد، شخصیت هایی چون علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام مازنی عضو مجلس شورای اسلامی، حق شناس عضو شورای شهر، مهندس کاظمی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایرج راد، اکبر زنجانپور، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی حضور یافتند.

در این مراسم همچنین داود میرباقری، داود اسدی، ترانه علیدوستی، علی زندوکیلی، فاطمه معتمدآریا، کامبیز روشن روان و جمعی دیگر از هنرمندان حضور دارند.

این مراسم به همت شهاب حسینی و سهیلا امیری تهیه کننده مراسم تهیه دیده شد.

در ابتدای این تجلیل کیکی به افتخار علی نصیریان روی صحنه قرار دادند تا او آن را ببرد.

سپس متن بخشی از کتاب عزت الله انتظامی برای علی نصیریان خوانده شد.

در ادامه هدیه‌ای از سوی اداره کل هنرهای نمایشی توسط ایرج راد تقدیم نصیریان شد.

علی شیرازی هنرمند تجسمی کشورمان تابلوی نفیسی به نصیریان هدیه داد.

هنرمندان مشغول عکس انداختن با علی نصیریان می شوند که فاطمه معتمدآریا پشت تریبون رفته و از فعالیت هنری نصیریان تجلیل می‌کند.

آخرین فعالیت هنری نصیریان نمایش اعتراف است که این شب ها در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه می‌رود. وی در این نمایش نقش یک کشیش را ایفا می‌کند که در مواجهه با یک انسان گناه کار دچار چالش می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس