تیم فوتبال امید

بازیکنان استقلال و پرسپولیس تا پیش از دیدار تدارکاتی تیم امید برابر تراکتورسازی به اردوی تیم زیر 23 سال ملحق می شوند.

سرویس ورزش مشرق – اردوی تیم فوتبال زیر 23 سال کشورمان اعزامی به مسابقات آسیایی تاجیکستان در حالی از روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده که هنوز برخی از باشگاه ها اجازه حضور بازیکنان شان در اردوی این تیم را صادر نکرده اند.

براساس این گزارش، پس از حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال و محمدرضا ساکت دبیرکل این فدراسیون در تمرینات تیم امید مقرر شد تا پیش از دیدار تدارکاتی این تیم، همه نفرات دعوت شده به اردوی تیم امید خود را به امیرحسین پیروانی سرمربی تیم معرفی کنند.

کوروش برمک، در گفت و گو با مشرق، در این باره اظهار داشت: از جمع بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم هنوز 7 بازیکن در اردو حضور ندارند. 4 بازیکن تیم استقلال، یک بازیکن از پرسپولیس، یک بازیکن تراکتورسازی و یک بازیکن نفت تهران 7 نفری هستند که هنوز خود را به کادر فنی معرفی نکرده اند.

وی ادامه داد: البته شهاب نادری بازیکن تیم نفت اعلام کرده امروز به اردو ملحق می شود. روز گذشته و در جلسه ای که سرمربی تیم با رییس فدراسیون داشت مقرر شد هر سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی هم ظرف دو روز آینده تا سه شنبه بازیکنان شان را در اختیار تیم امید قرار دهند.

مربی تیم زیر 23 سال ایران گفت: با حضور نورافکن، قائدی، حسینی و سهرابیان از استقلال، صادق محرمی از پرسپولیس و علی طاهران از تیم تراکتورسازی هر 25 بازیکن تیم امید تکمیل می شوند و می توانیم بازی تدارکاتی مان برابر تراکتورسازی را با حضور همه نفرات برگزار کنیم.

برمک در این باره که چه تضمینی است تیم های استقلال و پرسپولیس بازیکنان شان را در اختیار تیم امید قرار دهند بیان کرد: وقتی رییس فدراسیون این قول را داده ما خیال مان از این بابت راحت است.

ناگفته نماند؛ پیش از این برانکو اعلام کرده بود صادق محرمی را به تیم امید نمی دهد. ولی افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در این باره اعلام کرده بود همه جوره با فدراسیون  تیم زیر 23 سال همکاری خواهد داشت. باید دید آیا تصمیم تاج عملی می شود و 5 سرخابی از دربی احتمالی @5 تیر در آلمان محروم خواهند شد و یا باشگاه ها با تیم امید همکاری نخواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
    0 0
    جالبه برای حضور در جام جهانی یک نفر از بازیکنان پرسپولیس رو دعوت نکردن و با اون همه تبلیغات بین 32 تیم 31یک شدن بعد برای یه اردوی نمایشی بهترین بازیکن پرسپولیس رو می خوان!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس