ساکت

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال می‌گوید که حضور او در این فدراسیون برخلاف صحبت‌های مایلی کهن نه رانت بوده و نه لابی.

به گزارش مشرق، محمدرضا ساکت پس از برکناری علیرضا اسدی از دبیر کلی فدراسیون فوتبال و گرفتن حکم سرپرستی دبیر کلی این فدراسیون در باره اینکه چه اتفاقاتی در این زمینه رخ داد، اظهار داشت: اختلاف نظرهایی در سازمان فدراسیون وجود داشت و در بخش هایی این اختلاف نظرها دیده می شد. از یکی دو هفته پیش این اختلاف نظرها بیشتر شد که باعث کمتر شدن هم افزایی می شد. کفاشیان و تاج علاوه بر امروز جلسه هایی را در روزهای اخیر داشتند که طبق گفته تاج این دوست عزیز استعفا داده است. این اختیار را به من دادند تا بتوانم توانایی‌هایم را در این پست انجام دهم.


وی در واکنش به این مسئله که اسدی اعلام کرده استعفایی نداده و حتی فریادشیران گفته اگر کسی نامه استعفای اسدی را نشان دهد 100 میلیون تومان جایزه می دهد، گفت: چون از محتوای جلسه خبر ندارم، فقط نتیجه خروجی را می دانم. این مسئله در اختیار هیئت رئیسه است و جابه جایی شد تا مشکلی در روند کارهای فدراسیون وارد نشود. ما برنامه های سنگینی داریم که تیم امید راهی مسابقات می شود، تیم فوتسال را داریم، تیم نوجوانان به جام جهانی خواهد رفت و برنامه ها فشرده است. حضور 18 تیم ملی در فدراسیون فوتبال فشردگی کار را بالا برده است که همه تیم های ما هم موفق بودند. متاسفانه زیرساخت های ما با استعدادهای ما همخوانی ندارد و در حالی که دریایی از استعدادها را داریم، اما مشکلات مان در زیرساخت ها زیاد است.


سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که آیا سمت جدید او با حضورش در سازمان تیم های ملی تداخلی ندارد و باعث از دست رفتن بخشی از تمرکز او نمی شود، گفت: بخشی از وظیفه دبیر کل سازمان تیم های ملی بوده و معمولا دبیر کل ها این کار را انجام می دادند. به دلیل برخی اختلاف نظرها در فدراسیون جدید سازمان تیم های ملی استقلال پیدا کرد که ما سعی کردیم مرکز ملی فوتبال را تاسیس کنیم. البته مشکلاتی در مرکز ملی فوتبال وجود دارد که به لحاظ زیرساختی باید شرایط را بهتر کنیم، اما سمت ها تداخلی باهم ندارند. می گویند که اکنون ساکت 5، 6 سمت مختلف دارد، اما اینطور نیست.


ساکت با اشاره به مشکلات زمین‌های تمرین مرکز ملی فوتبال یادآور شد: هر زمین تمرینی سه چهار میلیارد هزینه دارد. انتقادهای همیشگی کی روش که انتقادهای درستی هم هست، از جمله این مشکلات است. ما در مرکز ملی فوتبال و سازمان تیم‌های ملی یک هم‌افزایی فنی را در تمامی رده‌ها ایجاد کرده‌ایم، در تیم‌های پایه ما چهار سطح داریم که در سطح اول استعدادیابی به کمک هیئت های فوتبال انجام می‌شود. سپس رده‌های مختلف پایه‌ای و تیم ملی بزرگسالان را داریم که قرار شده از راس هرم که تیم ملی است، مسائل فنی به دیگر تیم‌ها تزریق شود. این اتفاق بسیار خوبی است که رقم خورده و برای نخستین بار است که تیم جوانان به صورت کامل وارد رده امید می شود. این اتفاق باعث می شود بازیکنان تیم امید به خوبی آموزش ببینند و کی روش هم به خوبی نظارت دارند و امیدواریم بتوانیم برای المپیک 2020 طلسم شکنی کنیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال پس از انتقادهای محمد مایلی کهن به نحوه دبیرکلی‌اش در فدراسیون فوتبال مبنی بر این که او برای این سمت بسیار ضعیف است و بهتر بود اسدی که از تمامی موارد اطلاع دارد دبیرکل می‌ماند، گفت: من از مایلی کهن تشکر می‌کنم اما باید بگویم از یک سال اخیر از جزئی‌ترین و کلی‌ترین مسئولیت‌های فدراسیون فوتبال را بنده حقیر به عهده داشتم و همچنین راهبری در تیم‌های ملی به عهده من بود، از سابقه من هم باید یک دهه حضور در هیئت فوتبال استان به عنوان رئیس و دبیر بگویم، مدت‌ها مدیر باشگاه بودم و در هیئت رئیس سازمان لیگ هم عضویت داشتم. حضور من در فدراسیون فوتبال نه رانت بوده و نه لابی این صحبت‌ها توهین است. مایلی کهن می‌گوید ما واقعیت ‌ها را نمی‌گوییم و فکر می‌کند واقعیت‌ها را خودش می‌داند.

وی در پایان صحبت‌هایش با اشاره به برگزاری جشن صدسالگی فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: ما می‌خواهیم که هماهنگی را در فوتبال کشور بیشتر کنیم که تاکنون هم مسیر همینطور بوده ما منکر این نمی‌شویم که اسدی در فدراسیون فوتبال زحمت کشید و اکنون هم در هیئت رئیس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فقط این دغدغه را داریم که برنامه‌ها در سال مهمی که پیش رو داریم به بهترین شکل انجام شود. شاید تنها دغدغه ما تداخل تمرینات تیم ملی با برخی باشگاه‌ها باشد که به دنبال حل این مسئله نیز خواهیم بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
    1 4
    دوباره سناریوی قهرمانیهای پی در پی تیمهای اصفهانی شروع شد همین روزهاست که به کیروش هم شهروند افتخاری با پسوند کارلوس کیروش اصفهانی لقب خواهند داد. آقایون یکبار بیایید تابلوی سردرب فدراسیون فوتبال رو عوض کنید بنوسید هیا ت فوتبال اصفهان خلاص.
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
    3 0
    مایلی کهن دیگه کی هست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس