همشهری پایداری

ماهنامه همشهری پایداری، ضمن بررسی ابعاد مختلف حمله‌ موشکی سپاه به مواضع داغش در دیرالزور در قالب پرونده ویژه، با ارائه پرونده‌ای دیگر پیرامون جنگ رسانه‌ای عربستان سعودی در تیرماه به روی کیوسک آمده.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، ماهنامه همشهری پایداری، ضمن بررسی ابعاد مختلف حمله‌ موشکی سپاه به مواضع داغش در دیرالزور سوریه در قالب پرونده ویژه، با ارائه پرونده‌ای دیگر پیرامون جنگ رسانه‌ای عربستان سعودی در تیرماه به روی کیوسک آمده است.

مجله پایداری در پرونده ویژه خود، ابعاد گوناگون حمله‌ موشکی سپاه را به داعش مورد بررسی قرار داده است.  این پرونده که با تیتر «سیلی موشکی»‌ منتشر شده است، با نگاهی به تاریخچه صنعت موشکی ایران و فراز و نشیب های آن مطالب خود را آغاز می‌کند. گفت‌وگوی اختصاصی با سردار مسعود جزایری و گریزی به اعتبارات اندک این صنعت و همچنین مصاحبه با دکتر محمدصادق کوشکی، از بخش‌های دیگر پرونده به شمار می‌آیند. بررسی واکنش رسانه‌های داخلی و خارجی به همراه اینفوگرافی موشک‌های ایران هم پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

همشهری پایداری در پرونده دوم، موضوع مهم «جنگ رسانه‌ای سعودی‌ها علیه ایران»‌ را به چاپ رسانده است. در این پرونده، با تحلیل مفهوم جنگ رسانه‌ای و اهمیت آن، گفت‌وگویی هم با دکتر صدرالدین حسینی ترتیب داده شده است تا روش‌های حکومت آل سعود را در این جنگ رسانه‌ای بررسی کند. گفتارهایی از سعدالله زارعی و حسن عابدینی هم از دیگر بخش‌های پرونده به شمار می‌آیند.

در بخش «فیلم مقاومت» گفت‌وگو با جلیل سامان، کارگردان سریال نفس درج شده است که موضوع منافقین را در این فیلم بررسی می‌کند. در ادامه، «پانزده روایت از جلادان دهه 60»‌ هم به بهانه سخنان اخیر رهبر انقلاب در خصوص اهمیت تاریخ دهه 60 منتشر شده است. همشهری پایداری در «آن‌سوی خاکریز»‌ گزارشی متفاوت از وضعیت شهر پرخبر موصل درج کرده است که زوایای مختلف اشغال و آزادسازی این شهر قدیمی در عراق می‌پردازد.

شهید حادثه‌ تروریستی حرم امام، «مازیار سبزعلیزاده» هم مهمان گزارش این شماره است. همشهری پایداری در این گزارش به سراغ خانواده او رفته است تا برخی ناگفته‌ها را به دست خوانندگان خود برساند. اما در همین ارتباط یک اینفوگرافی جذاب از ساختار داعش به همراه مقاله‌ای جالب با تیتر «آنها برای مردن به این‌جا می‌آیند» هم منتشر شده است. «کسی منتظر برگشتن آنها نبود» تیتر مطلب پر از نکته‌‌ای است که درخصوص شهدای بهزیستی. شهدایی که روزگاری تحت سرپرستی بهزیستی به جبهه اعزام شدند و به شهادت رسیدند.

همشهری پایداری در تیر96، با آثار و گفتارهایی از سردار مسعود جزایری، مازیار بیژنی، جلیل سامان، محمدصادق کوشکی، سعدالله زارعی، سیدرضا صدرالدین حسینی، کامران پارسی‌نژاد، صادق کرمیار، جمال شورجه و جهانگیر الماسی و در 84 صفحه، با قیمت 2000 تومان منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

ایمیل ماهنامه همشهری پایداری : Paydari@Hmg.ir

تلفن تحریریه:‌ 23023487 - 021

اینستاگرام : https://Instagram.com/HamshahriPaydari

کانال رسمی تلگرام: https://Telegram.me/HamshahriPaydari

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس