کد خبر 746909
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
علی خسروی

کارشناس داوری گفت: ویدیو چک روح فوتبال را می‌گیرد و در لیگ ایران جنجال می‌آفریند.

به گزارش مشرق، علی خسروی، کارشناس داوری عصر شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از داوران فوتبال کشور در جمع خبرنگاران در رابطه با داوری‌های فوتبال در ایران اظهار کرد: تکنولوژی داوری و دانش داوری رو به پیشرفت است. خدا را شکر جوانانی که استفاده شدند جانشین شایسته‌ای هستند. زمانی رندوم تحصیلات داوران دیپلم بود ولی الان فوق لیسانس است.

او افزود: هرچه جلوتر رفتیم ارزش داوران بیش‌تر شد و نمونه آن حضور در جام کنفدراسیون‌ها بود.
خسروی در رابطه با تکنولوژی‌های داوری نیز اظهار کرد: با همه‌ تکنولوژی‌ها به جز ویدیو چک موافقم. ویدیو چک روح فوتبال را می‌گیرد؛ با پرچم ویبره، تکنولوژی خط دروازه و پرچم ویبراتور موافقم. ویدیو چک در لیگ ایران جنجال می‌آفریند. گراهام پل می‌گوید فوتبال را با چالشش دوست دارد. این‌جا زمین والیبال یا تنیس روی میز نیست. باید اجازه اشتباه داده شود. علم مدیریت می‌گوید از کسی که از شما تعریف می‌کند چیزی یاد نخواهید گرفت. کسی که تمام کارهایش درست باشد پیشرفت نمی‌کند. با همین اشتباه‌هاست که هم تیم‌ها قوی می‌شوند هم داورها.

وی درباره اختلاف کی‌روش و اسدی گفت: رضا اسدی دوست من است. اختلافاتی که در فدراسیون به وجود می‌آید نباید رسانه‌یی شود زیرا کار درستی نیست. در فوتبال باید احترام باشد. اگر به رسانه‌یی کردن باشد، من خودم ۱۰۰ سوژه اختلافی دارم که می‌تواند فوتبال ایران را به هم بزند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس