کد خبر 746794
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
مایلی کهن

سرمربی پیشین تیم ملی معتقد است سرمربی فعلی این تیم حتی می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های بالاتر از برکناری دبیرکلی فدراسیون فوتبال نقش داشته باشد.

به گزارش مشرق، محمد مایلی‌کهن در مورد کنار رفتن علیرضا اسدی از سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال و انتخاب ساکت به عنوان جانشین وی گفت: بد نیست، تمام پست‌های فدراسیون فوتبال هم برای ساکت شده است. انشاءالله مبارک ایشان باشد. 

وی درباره ارتباط بیانیه کی‌روش با برکناری اسدی، گفت: درباره کی‌روش که اصلا نمی‌توان صحبت کرد، او اگر بخواهد تاج و گنده‌تر از او را عوض می‌کند. من اصلا در مورد کی‌روش صحبت نمی‌کنم، قبلا هم گفتم اصلا نمی‌شود در مورد کی‌روش صحبت کرد. 

سرمربی پیشین تیم ملی یادآور شد: تیم ما که به جام جهانی نرفت، تیم ما قهرمان جام جهانی شد! مگر ندیدید وقتی که تیم ملی، ازبکستان را برد، کاپ قهرمانی جام جهانی را گرفتند و دور زمین دویدند  و دور افتخار زدند؟ با این شرایط در مورد کی‌روش چه می‌خواهید بگویید؟

مایلی‌کهن تصریح کرد: الان همه سکوت کرده‌اند و چیزی در مورد کی‌روش نمی‌گویند. واقعا در این چند سال گذشته تا به این اندازه وقاحت ندیده بودم. متاسفانه سرمربی تیم ملی همه چیز را تحت تاثیر قرار داده، آن هم به صِرف اینکه تیم ما را به جام جهانی برده است.

وی در پاسخ به این سؤال که نقش کی‌روش در برکناری اسدی را جویا شد، گفت: کی‌روش اگر بخواهد تاج و گنده‌تر از او را عوض می‌کند، برکناری اسدی که اصلا برایش کاری ندارد. 

سرمربی پیشین تیم ملی در پاسخ به این پرسش که بعد از اسدی، کی‌روش کدام شخص را از فدراسیون فوتبال کنار خواهد زد، گفت: من به نفر بعدی کاری ندارم، همانطور که گفتم کی‌روش اگر بخواهد گنده‌تر از تاج را هم عوض می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
    69 24
    مربیان ایرانی دارند از حسادت میمیرند
  • ناشناس IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
    28 57
    آقای مایلئ عزیز همه مملکت همین است . به کی روش نیست که . باید رئیس جمهوری بیاد که کمک کنه از ریشه کارها درست بشه اما این شیخ معمم اینکاره نیست و بدتر هم خواهد شد
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
    23 54
    ولش کن مممد جون. کیروش عددی نیست
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
    6 12
    کلاً بهترین جایگاه برای ایرانه
  • محسن IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
    16 37
    به نظر من کی روش چیزی به تیم ملی ایران اضافه نکرده آن هم با این همه بازیکن خوب و باکیفیت.
    • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
      21 12
      آخه پرفسور این همه بازیکن خوب از مریخ که نیومدن
    • رامين شمال IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
      15 21
      بنظرمن تنهاكار مستركيروش پايين اوردن سطح توقعات مردم بود،همينو بس،رفتن به جام جهاني!!!!بريم كه چي بشه؟؟؟وقتي نميتونيم دوتاپاس سالم بهم بديم وموردتمسخرگزارشگرويژه جام جهاني قراربگيريم....پول بيت المال داره هدرميره،قهرمان اسياشديم؟؟ازگروه خودمون صعودكرديم؟؟؟خوشحالي مردم بابت چيه؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
    10 5
    کی روش هر چقد پول گرفته چند برابرش درامدزا بوده،با صعود مستقیم به جام جهانی چند برابر حقوقش فیفا به ایران پاداش داد ،حالا یه عده اومدن میگن پول مفت و بیت المال و......،یه تیم خیلی جوان و خوب ساخته که با اقتدار تو آسیا اوله و اگه مربی های ایرانی بودن هنوز باید منت یه سری بازیکن سی چهل ساله رو بکشن که افتخار بدن و بیان تیم ملی
    • محمد IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
      1 0
      خوبه همين كي روش گفت كه پول ها به خاطر تحريم قابل برداشت نيست. هم تحريم ها مونده،‌هم به كسي كه كلي به كشورمون اهانت ميكنه و نگاه ارباب رعيتي داره،‌كلي پول ميديم. به نظرم 3-2 برديم!!!!!!!!!!!
  • مهدی IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
    22 9
    آقای مایلی کهن چرا دست بردار نیستی!!تموم ش کن .میترسم از روزی که مردم تورو ساکت کنن!تیم ملی ایران به هرقیمتی بوده به جام جهانی رفته !این آقا اصلا دست بردار نیست ،آخه به تو چه ربطی داره که هی نظری میدی!والا به خدا
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
    10 6
    مگه‌یک‌خبرنرفتیدکه‌به‌جام‌جهانی‌رفتن‌ایران‌کلی‌پول‌ازفیفا نصیب‌فوتبال‌ایران‌شده‌‌بااین‌حساب‌کیروش‌برای‌ایران‌مفت کارکرده،حالاافرادی‌ازحسادت‌خرابش‌می‌کنند
  • مسعود IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
    2 1
    گمشده این روزهای ما "اخلاق"

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس