کد خبر 746759
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
وراتی

مدیر برنامه‌های ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن صبحت‌هایی جنجالی را بر زبان آورد و تاکید کرد که مالک قطری این باشگاه به هیچ وجه اجازه رفتن این بازیکن به بارسلونا را نمی‌دهد.

به گزارش مشرق، کوریره دلو اسپورت نوشت: مارکو وراتی در سال ۲۰۱۲ بود که از پسکارا به پاری سن ژرمن پیوست. این بازیکن ایتالیایی روز به روز در حال بهتر شدن است و الان به یکی از بهترین‌های فوتبال اروپا در پست خود تبدیل شده است.

بارسلونا سخت در تلاش است تا وراتی را جذب کند و خود او هم علاقه زیادی برای پیوستن به این تیم اسپانیایی دارد اما رئیس باشگاه پاری سن ژرمن به هیچ وجه قصد ندارد که او را بفروشد.

دوناتو، مدیر برنامه‌های وراتی صحبت‌های جنجالی را بر زبان آورد و گفت: به صراحت بگویم که وراتی پیش رئیس باشگاه به گروگان گرفته شده است و الخلیفی به هیچ وجه قصد ندارد که او را به تیم دیگری بفروشد. آیا پاری سن ژرمن می‌خواهد خود را در تابستان تقویت کند و تیمی شود که در تمام رقابت‌ها مدعی اصلی قهرمانی باشد؟ سران باشگاه از جذب ام‌باپه با ۱۵۰ میلیون یورو خبر می‌دهند اما در عمل هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

او ادامه داد: وراتی به خوبی می‌داند که با پاری سن ژرمن قرارداد دارد اما او بازیکنی جوان است و تشنه قهرمانی و بالا بردن جام است. سخت است که این بازیکن پیشنهاد بسیار خوب و وسوسه کننده بارسلونا را رد کند. بارسلونا حاضر است که برای جذب وراتی ۱۰۰ میلیون یورو پرداخت کند اما چون پاری سن ژرمن توان اقتصادی بسیار بالایی دارد حتی با این رقم هم دست بردار ستاره خود نیست. این یک نوع غرور است.

مدیر برنامه‌های وراتی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: آیا می‌دانید که الخلیفی به من چه گفت؟ او گفت که به هیچ قیمتی وراتی را نمی‌فروشد چرا که اگر او را بفروشد احتمال دارد که موقعیت شغلی‌اش را از دست بدهد.

رئیس باشگاه بارسلونا هم پیش از این تاکید کرده بود که وراتی دوست دارد راهی این تیم شود اما رئیس باشگاه پاری سن ژرمن اجازه جدایی را به او نمی‌دهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس