کد خبر 746682
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
محمد طلایی

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: هنوز تکلیف هیچ وزنی مشخص نیست و شورای فنی تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش مشرق، محمد طلایی در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و شاهد درخشش نفرات جوان بودیم. با این حال هنوز تکلیف هیچ وزنی مشخص نیست و شورای فنی تصمیم نهایی را براساس فرآیند اتخاذ خواهد کرد.

وی با اشاره به اوزان مختلف ادامه داد: میثم نصیری پیشرفت خوبی نسبت به قبل کرده و با اعتماد به نفس کشتی می‌گیرد. هرچند دوست داشتیم سید احمد محمدی هم در مسابقات حضور پیدا می‌کرد اما مصدومیت به او اجازه نداد و وی به مسابقات جهانی نخواهد رسید.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص اینکه پیمان یاراحمدی در این خوب کشتی می‌گیرد اما در مسابقات خارجی خیر، خاطرنشان کرد: یاراحمدی سبک کشتی هجومی و خوبی دارد و  در انتخابی به خوبی توانست قهرمان شود. باید در این وزن در انتظار نفرات دیگری هم باشیم. برخی نفرات جوان مثل طاهری، عموزاده و بیابانی و حاج آقانیا عملکردی خوب داشتند و می‌توان به آینده آنها امیدوار بود.

طلایی عنوان کرد: حسن یزدانی با گذر زمان بهتر از این هم می‌شود. او رقیبان خوبی را شکست داد و به درخشش وی در مسابقات جهانی امیدوار هستیم.

وی در ارتباط با شکست کمیل قاسمی و حسین‌خانی تصریح کرد: قاسمی کمی مصدوم بود و کشتی زیبایی بین او و محبی برگزار شد. حسین‌خانی نیز کشتی زیبایی با داداش‌پور داشت اما همانطور که گفتم شورای فنی در نهایت تصمیم لازم را اتخاذ می‌کند و شاید بهتر باشد فعلا کسی را صاحب دوبنده ندانیم.

قهرمان پیشین جهان در خصوص غیبت حسن رحیمی گفت: رحیمی مصدوم بود و با با تایید کادرفنی در مسابقات حاضر نشد. تکلیف این وزن را نیز شورای فنی مشخص می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس