کد خبر 746458
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
عباس غزالی

بازیگر وضعیت سفید گفت: برای جایزه و جشنواره کار نمی‌کنم. اعتقاد من این است که انسان باید در راستای اهدافش حرکت کند. من جوایزم را خیلی وقت پیش از مردم گرفتم و محبت آنها به اندازه چندین سیمرغ ارزش دارد.

 به گزارش مشرق، عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره داشتن دو فیلم در انتظار اکران گفت: سال گذشته تجربه بازی در دو فیلم "من یوسفم مادر" و "همه چی عادیه" را از دو کارگردان متفاوت و خوب را پشت گذاشتم. هر دو فیلم‌ روند نوبت اکران را پشت سر می‌گذارند و امیدوارم اتفاقات خوبی برایشان بیافتد.

وی درباره بازی در فیلم"من یوسفم مادر" افزود: این فیلم قصه‌ای بسیار متفاوت از دفاع مقدس را پیگیری کرده و جالب اینکه زندگی ملیتی دیگری را در جریان جنگ روایت می‌کند. در یوسفم مادر ملیتی متفاوت را بازی کرده‌ام و به همین خاطر مثل یک مخاطب عطش دیدن این فیلم را دارم.

بازیگر سریال "وضعیت سفید" درباره سختی‌های بازی در نقش جوانی بغدادی افزود: این نقش چالش‌های فراوانی را برای من به همراه داشت. برای یادگیری زبان، لهجه و گویشی متفاوت مشقت‌های زیاد کشیدم. البته من همواره به دنبال همین مشکلات در نقش هستم تا بتوانم نقشی تازه را خلق کنم.

وی درباره بازی در فیلم "همه چی عادیه" اضافه کرد: "همه چی عادیه" از جمله فیلم‌هایی است که بسیار کم در سینما انجام داده‌ام. این اثر فضایی اجتماعی داشته و در قالبی فانتزی روایت می‌شود. فیلم محسن دامادی آخرین مراحل فنی را گذرانده و به مرحله ساخت موسیقی رسیده و امیدوارم به زودی اکران شود.

بازیگر فیلم قیچی درمورد ادامه روند کاری خود در سینما تصریح کرد: طی سالهای گذشته پیشنهادات متفاوتی را از سینما و تلویزیون داشته‌ام. همواره سعی کردم بهترین خود را برای مخاطب ارائه دهم اما اعتقاد دارم آن اتفاق اصلی سینما هنوز برای من رخ نداده است و توقع من برآورده نشده است. خدا بزرگ است و منتظر پیشنهادات خوب هستم زیرا هنوز حقم را از سینما نگرفته‌ام و دوست دارم در جشنواره امسال کار شاخصی داشته باشم.

وی از سختی‌های انتخاب نقش در سینما و گفت و افزود: من کلاً سخت کار قبول می‌کنم و برای ایفای هر نقش وسواس زیادی دارم. همیشه دوست داشتم کارهای متفاوت کرده و قصه‌ای را بازی کنم که مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. این وسواس بار مسئولیتم را بسیار سنگین کرده است. البته این صبر سختی‌های فراوانی را حتی برای زندگی شخصی من در بر داشته که نمیتوان به راحتی از آنها عبور کرد.

بازیگر فیلم "همه چی عادیه" با اشاره به چگونگی ورود خود به سینما تاکید کرد: من برای ورود به سینما خیلی صبر کردم تا اینکه در اعترافات ذهن خطرناک بازی کردم و برای همان نقش نامزد سیمرغ بلورین شدم. وقتی به مرحله کاندید شدن رسیدم بسیار خوشحال شدم زیرا در جشنواره تمامی کاندیداها دیده شده‌اند که به آن مرحله رسیده‌اند و و مابقی سلیقه هیات داوران است.

غزالی با اشاره به اهمیت مردم در نزد وی خاطرنشان کرد: برای جایزه و جشنواره کار نمی‌کنم. اعتقاد من این است که انسان باید در راستای اهدافش حرکت کند. من جوایزم را خیلی وقت پیش از مردم گرفتم و محبت آنها به اندازه چندین سیمرغ ارزش دارد. البته اگر بتوانم در عرصه جشنواره فجر هم سیمرغ بگیرم به عنوان جایزه‌ای ملی قطعاً برای من افتخار بزرگی است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس