کد خبر 746104
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
آتش سوزی

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری مینودشت با اشاره به ادامه آتش‌سوزی در جنگل‌های این شهرستان گفت: تاکنون حدود ۵ هکتار از اراضی جنگلی دهنه چهل چای شهرستان مینودشت در آتش سوخته است.

به گزارش مشرق، حسین کریمی درباره آخرین وضعیت آتش‌سوزی در جنگل‌های این شهرستان اظهار داشت: با توجه به شیب تند محل آتش‎سوزی دهنه چهل چای شهرستان مینودشت، مهار آتش با مشکلاتی روبه‌رو است.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مینودشت افزود: حدود 5 هکتار از اراضی جنگلی دهنه چهل چای روبرو روستای یکه ثور از روز گذشته تاکنون در آتش سوخته است.

وی تصریح کرد: آتش از جهت‎های اصلی شمال به جنوب و شرق و غرب در حال مهار است و همه نیروهای مردمی و امدادی با همه قوا در حال خاموش کردن اتش هستند.

کریمی یادآور شد: شیب تند 150 مترمربعی کار مهار آتش‎سوزی را کند کرده و انتظار می‎رود کار مهار تا شب به پایان برسد. نیروهای منابع طبیعی، اهالی روستاهای اطراف و بسیجیان در حال مهار این آتش‎سوزی هستند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مینودشت اظهار داشت: علت آتش‌سوزی فعلا مشخص نیست اما احتمال می‌رود جوانان برای تفریح به بالای کوه صعود کرده و آتش روشن کردند که در بازگشت آتش کامل خاموش نشده و با وزش باد به عرصه‌های جنگلی کشیده شده است.

وی تصریح کرد: در حال خاموش کردن باقیمانده آتش هستیم و چون تا حدودی آتش مهار شده،احتمال می‎رود تا قبل از تاریکی هوا آتش مهار شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس