دزد

کارگردان فیلم «دزد و پری ۲» از بازی دو بازیگر نوجوانش پارسیا شکوری و یاس نوروزی ابراز رضایت کرد و گفت این دو نفر را برای فیلم بعدی‌ام در نظر گرفته‌ام، مگر اینکه خودشان نخواهند بازی کنند!

به گزارش مشرق، نشست خبری فیلم سینمایی «دزد و پری 2» با حضور پارسیا شکوری، یاس نوروزی بازیگران نوجوان فیلم و حسین قناعت کارگردان برگزار شد.

حسین قناعت نویسنده و کارگردان در ابتدای نشست گفت: اگر من بخواهم برای بچه ها جامعه را ترسیم کنم خیلی تلخ می شود هیچ کس به دیدن فیلمم هم نمی‌آید، بنابراین همیشه سعی می‌کنم از کودک درونم پیروی کنم حتی اخبار کم گوش می دهم، تلگرام کم چک میکنم برای همین جنبه سرگرمی کار برایم مهم است و خودم را بدان نزدیک میکنم.

وی با اشاره به اینکه انرژی بچه های امروز حتی با دو سال قبل هم قابل قیاس نیست چه رسد به دهه های گذشته، گفت: ساختن فیلم تلخ از اجتماع برای بچه ها جذاب نیست، اصلا جواب نمی دهد، اکران هم نمی شود، بنابراین باید تلاش کنیم تا جایی که امکانش  هست مفاهیم را به بچه ها منتقل کنیم.

وی در ادامه یادآور شد: اولین گامی که برای جذب مخاطب کودک و نوجوان به سینما مهم است اینکه اول باید کاری کنیم تا بچه از مشکلات درون خانواده جدا شده و در این ترافیک و اوضاع و احوال به سینما بیاید، بعد هم او را یک ساعت و نیم در سینما نگه داریم این خیلی مهم است! 

قناعت درباره پیام فیلمش گفت: هیچ فیلمساز کودکی بدون پیام‌رسانی کار نمی‌کند، حال یک فیلم ممکن است پیامش کم باشد و یکی بیشتر، اما سرگرمی در نهایت حرف اول را میزند.

وی در بخش دیگری از صحبتش گفت که زندگی می کند تا مخاطب را راضی کند، این بزرگترین پیام است تلاش دارد شادی را برای بچه ها بیاورد همین خستگی اش را بیرون می کند.

سپس یاس نوروزی بازیگر نوجوان فیلم نیز گفت که تاکنون 12 فیلم سینمایی و 4 سریال کار کرده است.

پارسیا شکوری دیگر بازیگر نوجوان نیز گفت 12 فیلم و سریال کار کرده است و این دومین کارش با حسین قناعت بوده است.

قناعت در پایان صحبتش درباره انتخاب این دو نقش نوجوان گفت: من در دو کلمه صحبت با بچه ها متوجه می شوم که بازیگر هستند یا خیر. این دو نفر به نظرم باهوش و زرنگ هستند خیلی راحت ارتباط میگیرند حتی اسمشان را برای فیلم بعدی ام داده اند مگر اینکه خودشان نخواهند بازی کنند وگرنه من انتخابشان کرده ام.

وی درباره احتمال اکران فیلم گفت: امیدوارم کار به اکران برسد.

قناعت همچنین در پاسخ به این سوال که چقدر هزینه ساخت فیلمش شده گفت: انقدر کم است که شاید باور نکنید حدود 300 میلیون تومان! بازیگرانی چون خانم فراهانی و آقای صدیق هم به خاطر لطفی که به من داشتند در کار حضور یافتند.

وی در پایان گفت: سینما از سبد خانوارها حذف شده، ما بچه که بودیم از ابتدای هفته تا آخر هفته روزشماری می‌کردیم تا به سینما برویم، الان فضا تغییر کرده سینما باید جنبه سرگرمی را برای بچه ها فراهم کند تا دوباره سینما به سبد خانوارها بیاید، برای همین یک عده با سینما قهر هستند شاید برخی فیلم ها بازگو کننده واقعیت های زندگی نباشد و همین باعث شده که کمتر به سینما بیایند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس