کد خبر 740381
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
سرلشکر محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بابت برگزاری باشکوه نهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز تقدیر کرد.

 به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، سردار سرلشکر ‌محمد باقری  با ارسال لوح تقدیری از تلاش و پشتکار سردار دهقان و تمام دست‌اندر‌کاران برگزاری باشکوه نهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز در اردیبهشت ۱۳۹۶ به میزبانی وزارت دفاع تقدیر و تشکر کرد.

در متن لوح تقدیر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح آمده است:
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و در این میان کارکنان خدوم وظیفه که بخش قابل توجهی از سازمان را شامل می‌شوند، هموار‌ه با تلاش، جدیت و پشتکار خود پرچم پر افتخار ایران اسلامی را بر قله‌های عزت و سربلند برافراشته نگه داشته و در حراست از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی کشور بقیه‌الله الاعظم (اروحنا افداء) برگ‌های زر‌ینی را در تاریخ این سرزمین الهی به یادگار باقی گذاشته‌اند.

 تلاش و پشتکار جنابعالی و تمام دست‌اندارکاران در برگزاری باشکوه نهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶، به میزبانی آن سازمان محترم به منظور تکریم و تجلیل از سربازان برومند و انعکاس وسیع و مثبت آن در سطح جامعه، قابل تقدیر می‌باشد. امید است در پیروی از راه شهیدان در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و زعامت ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) موفق و پیروز باشید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس