image.jpeg

رئیس رسانه ملی گفت: اقدام شجاعانه و مقتدرانه سپاه پاسداران در زدن مقر داعش در سوریه یک اقدام خوب بود و بار دیگر قدرت ما را نشان داد.

به گزارش مشرق، علی عسکری در آیین تقدیر از برترین های مراکز استان های صدا و سیما در جشنواره های بین المللی و انتخابات با یادی از شهدای حادثه تروریستی تهران افزود: سپاه پاسداران یکی از ارکان مهم امنیت جمهوری اسلامی است و این اقدام آنها نشان می دهد سپاه رشد کرده است و در زمین، دریا و غیره می تواند کارهای زیادی انجام دهد.
 

رئیس رسانه ملی با اشاره به عملکرد صدا و سیما در حادثه تروریستی تهران افزود: صدا و سیما توانست این حادثه را به خوبی روایت کند و خوش درخشید.
علی عسکری گفت: البته خود رسانه ملی، قطب و پرچم مبارزه با استکبار در جنگ نرم است و از روز اولی که انقلاب شکل گرفت صدا و سیما به نام انقلاب اعلام موجودیت کرد، در جریان انقلاب صدا و سیما همپای آن بود، در هشت سال دفاع مقدس رسانه ملی، صدا و تصویر رزمندگان را مخابره و جنگ را در افکار عمومی مدیریت کرد و امروز هم در حوادث مختلف، صدا و سیما پرچم افتخار نظام بوده است. 
وی گفت: رسانه ای که با تمام قدرت در حفظ هویت ملی می کوشد رسانه ملی است. 


وی ادامه داد: دشمنان همواره برای پایین کشیدن پرچم این قدرت عظیم تلاش کرده اند و تأسیس ۲۵۰ شبکه ماهواره ای برای جنگیدن با ما از جمله آنهاست. شبکه خبیث جم پیشتر ۱۵ شبکه داشت اما الآن ۵۰ شبکه شده و معلوم است که از کجا نشأت می گیرد. اینها دشمنی با صدا و سیما به حساب می آید. 

رئیس رسانه ملی گفت: هرج و مرج فضای مجازی که از بابت آن هم متأسف هستیم یک نوع رقابت ناجوانمردانه با رسانه ملی است، با همه این اوصاف در سال ۹۵ هشتاد و سه و یک دهم درصد مردم تلویزیون و ۲۹ و نیم درصد رادیو را دنبال کرده اند و این مسئله افتخارآمیز است. در انتخابات هم ۸۰ درصد مردم رادیو و تلویزیون را دنبال کرده اند. 

علی عسکری ادامه داد: رسانه ملی در یک جنگ تمام عیار رسانه ای است و شما فرماندهان این جنگ رسانه ای هستید و تمام افرادی که می نویسند و فکر می کنند عناصر قیمتی این جنگ هستند، ما امیدواریم از حریم دین و هویت ملت ایران محافظت کنیم و رسانه ای که با تمام قدرت هویت ملی را حفاظت می کند رسانه ملی است. 

وی با تقدیر از فعالیت های دست اندرکاران و هنرمندان مراکز استان های صدا و سیما گفت: ممکن است تعداد مخاطبان شبکه های سراسری صدا و سیما بیشتر باشد اما اعتماد به رسانه های استانی بالاتر است و شما صمیمی تر و نزدیک تر به مردم، در حال انجام کار هستید.


رئیس رسانه ملی ضمن تأکید بر اهمیت پرداختن به روز قدس ادامه داد: روز قدس برای ما خیلی مهم است و یک نماد به حساب می آید، حد فاصل حق و باطل روز قدس است، پارسال مردم شهرستان ها زودتر به میدان آمدند و امسال هم با ارائه برنامه های تهییج کننده در این چارچوب تلاش کنید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    2 0
    اگر راست میگویید ومیخواهید باتهاجم فرهنگی مقابله کنید درشهرما باوجود نصب دستگاه دیجیتال تصاویرشبکه هارا بریده دریافت میکنیم ،شایدجاهای دیگرهم همین باشدباسم الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس