کد خبر 740168
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵
مرتضی طلایی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران: از این اظهارنظرها کاملاً تعجب می‌کنم. بعضی‌ها برای دیده شدن حاضرند هرکاری انجام دهند.

به گزارش مشرق، مرتضی طلایی در واکنش به اظهارات رئیس خانه موسیقی مبنی بر اینکه در زمان حضور وی در فرماندهی پلیس تهران از کنسرت‌گزاران پول دریافت می‌شد، اظهار داشت:‌ این خبر را در شبکه‌های اجتماعی دیدم و از این شیوه طرح موضوع تعجب کردم .

طلایی افزود: اینکه فرد مطرح کننده این ادعا در آن زمان در چه جایگاهی بوده را نمی دانم اما برای برگزاری کنسرت‌های موسیقی ، طرف نیروی انتظامی، وزارت ارشاد بوده است و این وزارتخانه با نیروی انتظامی تعامل داشته است.

وی بیان داشت: نیروی انتظامی براساس چارچوبی که از سوی وزارت کشور تعیین شده بود، درباره خدمات مضاعفی که در برگزاری کنسرت‌ها از سوی نیروی انتظامی ارائه می‌شد، تعرفه‌هایی تعیین کرده بود که حق‌الزحمه نیروی غیر شیفت انتظامی که برای این چنین مأموریت‌هایی به کار گرفته می‌شد، از سوی برگزارکنندگان پرداخت شود و این موضوع کاملاً قانونی است.

طلایی افزود: نیروی انتظامی هر شب برای برگزاری چنین مجالسی باید از نیروهای خود در راستای امنیت مراسم استفاده کند، در صورتی که جزو وظایف اصلی آنها نیست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: بنابراین از این اظهارنظرها کاملاً تعجب می‌کنم. بعضی‌ها برای دیده شدن حاضرند هرکاری انجام دهند.

طلایی افزود: از خود هنرمندان موسیقی کشور مانند استاد شجریان در موسیقی سنتی و یا رضا صادقی در موسیقی پاپ سؤال شود، شهادت می‌دهند که از جمله دوره‌هایی که بیشترین حمایت‌ها می‌شد، دوره‌ای بود که بنده رئیس‌پلیس تهران بودم و در کنسرت‌ها شخصاً حضور پیدا می‌کردم، چرا که معتقد بودم که جامعه نیاز به نشاط دارد و ما نه تنها محدودیت ایجاد نمی‌کردیم، بلکه تمام امکانات رانیز برای آنها فراهم می‌کردیم.

طلایی گفت: ما انتظار قدرشناسی نداریم، ولی چنین رفتارهای را افکارعمومی نمی‌پذیرد.

وی یادآور شد: در حال حاضر شرکت‌های خدمات انتظامی وجود دارد که این خدمات را به برگزارکنندگان کنسرت می‌دهد و در مقابل، حق‌الزحمه خود را دریافت می‌کند.

طلایی افزود: اگر قرار است اظهارنظری در این خصوص صورت بگیرد، وزارت ارشاد باید چنین مطالبی را اشاره کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
    0 0
    وزارت کشور یا بادیگارد مطربها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس