شون اسپایسر

سخنگوی کاخ سفید می‌گوید همکاری با چین برای فشار سیاسی و اقتصادی بر کره شمالی با هدف تغییر رفتار و یا شاید تغییر نظام حاکم بر این کشور، ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، «شان اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید امشب در خصوص تغییرات احتمالی رفتار آمریکا با کره شمالی پس از فوت زندانی آمریکایی تازه آزاد شده از زندان پیونگ یانگ با خبرنگاران سخن گفت.


«اتو وارمبیر» دانشجوی آمریکایی که یک سال و نیم پیش در طی سفر تفریحی به کره شمالی بازداشت شده بود، اخیراً در حالی که در کما به سر می‌برد، آزاد شد و بامداد امروز (به وقت تهران) در کنار خانواده‌اش در اوهایو درگذشت.

اسپایسر پس از یادآوری محکومیت این رفتار کره شمالی از سوی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و «ملانیا ترامپ» همسرش، گفت که فشارهای آمریکا بر کره شمالی ادامه خواهد داشت.

اسپایسر گفت: «ببینید که آنها چگونه با وی (اتو وارمبیر) رفتار کردند؛ ما به اعمال فشارهای سیاسی و اقتصادی بر کره شمالی ادامه خواهیم داد و در این مسیر، با شرکایمان از جمله چین که در 5 ماه اخیر اقدامات مثبتی در این خصوص داشته، همکاری خواهیم داشت.»

سخنگو ادامه داد: «کار با شرکایمان را برای اعمال فشار لازم بر کره شمالی برای تغییر رفتار و تغییر رژیم آنها ادامه خواهیم داد.»
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس