کد خبر 737345
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
نادر قاضی پور

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ما قوانین زیادی در حوزه مسائل اقتصادی در مجلس تصویب کرده‌ایم اما آقایان در قوه مجریه آن را اجرا نمی‌کنند.

به گزارش مشرق، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام خطاب به رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه بایدها و نبایدها در حوزه اقتصاد مسئولیتش عمدتا بر عهده دولت است، گفت: انجام امور اجرایی کشور بر عهده دولت است و مسئولیت رفع این مشکلات در این بخش نیز به طبع متوجه آن است و مشکلاتی که هم به وجود می‌آید توسط دولت است که نباید این کار انجام شود. 

وی افزود: آقای روحانی در جمع دیدار کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب گفت که ما مشکل اشتغال داریم و باید سرمایه‌گذاری انجام شود و رهبر معظم انقلاب فرمودند که این کارها را باید خود شما انجام دهید که این فرمایش رهبری با خنده حضار همراه شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما قوانین زیادی در مجلس در حوزه مسائل اقتصادی وضع کرده‌ایم اما آقایان اجرا نمی‌کنند. قانون نوشتیم که آقایان دوشغله نباشند که اجرا نمی‌شود.

قاضی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: وقتی آقایان قانون برنامه ششم را اجرا نکردند چه انتظاری از آنها می‌توان داشت که قوانین دیگر را اجرا کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس