کد خبر 737026
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
جواد منافی

دستیاران یحیی گل محمدی در تراکتورسازی قرارداد خودشان را با این باشگاه به امضاء رساندند.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی پس از بررسی گزینه‌های خودش برای انتخاب اعضای کادر فنی تراکتورسازی کمک، مربی بدنساز و آنالیزور این تیم در فصل جدید را معرفی کرد که پس از مذاکره و توافق با مسئولان باشگاه قراردادشان را به امضا رساندند.

جواد منافی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران دارای مدرک مربیگری A آسیا و همچنین مدرک B یوفاست که پیش از این در رقابت‌های لیگ برتر روی نیمکت تیم‌های سایپا و پرسپولیس حضور داشته است. او همچنین در تیم اکسین البرز دستیار گل محمدی بود.

مظاهر رحیم‌پور نیز دارای مدرک دکترای تخصصی تربیت بدنی و علوم ورزشی همچنین مدرک مربیگری A آسیا و مدرک A بدنسازی فوتبال آسیاست که سابقه مربیگری در تیم‌های صبای قم، مس کرمان و  راه‌آهن تهران را دارد و در لیگ آزادگان هم مربی بدنساز تیم‌های آلومینیوم هرمزگان، بادران تهران و اکسین البرز بوده است.

محمد عسگری نیز که به عنوان آنالیزور در این فصل به تراکتورسازی کمک می‌کند، دارای مدرک مربیگری A آسیاست و سابقه فعالیت در تیم‌های نفت تهران، صبای قم ، ذوب آهن، استقلال و اکسین البرز همچنین تیم‌های ملی جوانان و امید را داشته است.

مربی دروازه‌بان‌ها و یک کمک مربی دیگر نیز پس از انتخاب و توافق با باشگاه انتخاب خواهند شد تا در تمرینات آغاز فصل حضور پیدا کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شاکر IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
    0 0
    بدون شک در لیگ سال 96- 97ویا در جام حذفی تیم آقای یحیی گل محمدی قهرمان میشه.تراکتور امسال قهرمان میشه.من اینو بدون تعصب میگم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس