کد خبر 737004
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
نرگس کلباسی

نرگس کلباسی، فعال اجتماعی با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و ازبابت برآورده شدن آرزویش برای سفر حج تشکر کرد.

به گزارش مشرق، نرگس کلباسی اشتری فعال اجتماعی و شهروند ایرانی‌الاصل که با حضور در برنامه ماه عسل به آرزوی خود برای رفتن به سفرحج رسید امروز با حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر سرپرست حجاج ایرانی دیدار و از اقدام بعثه مقام معظم رهبری در اختصاص سهمیه سفر حج به وی تشکر کرد.

در این دیدار، نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت از فعالیتهای اجتماعی خانم کلباسی در هند مطلع شد و خانم کلباسی نیز تصریح کرد که با پیگیریهای وزارت امور خارجه ایران همچنین حمایت مردم ایران بود که توانست از اتهام قتل یک کودک هندی تبرئه شود.

سرپرست حجاج ایرانی هم تلاشهای خانم کلباسی را شایسته تحسین توصیف کرد و افزود: خدمت به محرومین در تمام نقاط دنیا ارزشمند است.

وی به خانم کلباسی توصیه کرد از فرصت سفر معنوی حج که در جوانی به‌دست آورده است به خوبی بهره‌برداری کند.

نماینده ولی فقیه همچنین تاکید کرد: انگیزه خدمت‌رسانی به کودکان یتیم در میان مردم ایران به‌ویژه در شبهای ماه رمضان بسیار بالاست و شما نیز می‌توانید از این فرصت برای کمک به رفع فقر و محرومیت در نقاط دور افتاده کشور استفاده کنید.

گفتنی است نرگس کلباسی دربرنامه ماه عسل به داستان‌ زندگی در هند و اتفاقاتی که در مسیر حمایت از بچه‌های فقیر برایش اتفاق افتاده بود اشاره کرد و از ماجرای اتهام قتل یک کودک که برایش ساخته شده بود، گفت.

وی هنگام پخش برنامه ماه عسل آرزویش برای سفر به مکه و زیارت خانه خدا را مطرح کرد و بعثه مقام معظم رهبری یک سفرحج تمتع به وی هدیه داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
    4 1
    رهبر انقلاب، پدر مهرباني ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس