کد خبر 736926
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
یوفا

اتحادیه فوتبال اروپا از امسال جوایز فردی جدیدی به بهترین بازیکنان لیگ قهرمانان و لیگ اروپا اهدا می کند.

به گزارش مشرق، یوفا امروز اعلام کرد قصد دارد از امسال ۵ جایزه فردی جدید برای تقدیر از عملکرد بهترین بازیکنان رقابت های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا اهدا کند. 

در مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ که روز ۲۴ آگوست برگزار می شود علاوه بر جایزه بهترین بازیکن مرد و زن سال اروپا که مطابق سال های گذشته اهدا می شود، یوفا بهترین دروازه بان، مدافع، هافبک و مهاجم لیگ قهرمانان فصل گذشته را انتخاب می کند. یوفا همچنین روز ۲۵ آگوست در مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ اروپا جایزه ای با عنوان بهترین بازیکن فصل این رقابت ها اهدا می کند. 

اسامی نامزدهای دریافت این ۵ جایزه روز ۴ آگوست اعلام می شوند. یوفا همچنین روز ۱۵ آگوست اسامی ۳ نامزد نهایی جازه بهترین بازیکن مرد و زن سال ۲۰۱۷ اروپا را اعلام می کند. 

برندگان این جوایز با رای مربیان تیم های حاضر در مرحله گروهی فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ لیگ قهرمانان و لیگ اروپا و همچنین ۵۵ ژورنالیست از کشورهای قاره اروپا انتخاب می شوند. 

همچنین همانطور که مدتی پیش اعلام شد در مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان جایزه ویژه ریاست یوفا به فرانچسکو توتی برای تقدیر از دستاوردهایش اهدا می شود. 

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس